برخی تریبون داران و ⁧‫رسانه‬⁩ ملی تصمیمات مهم را به سایه می‌برند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مخالفت برخی تریبون داران و ⁧‫رسانه‬⁩ ملی، با لوایح ⁧‫پالرمو پرصداتر از همه ارکان حاکمیت، تصمیمات مهم برای سرنوشت کشور را به سایه می‌برد.

به گزارش ایمنا، علی‌رضا رحیمی در صفحه توییتر خود آورده است:‏‏ عجیب است که ⁧‫دولت‬⁩، ⁧‫مجلس‬⁩، سران سه قوه و شورای عالی ⁧‫امنیت ملی‬⁩ موافق لوایح ⁧‫پالرمو‬⁩ و ‪CFT‬⁩ (باشروط الحاقی مجلس) هستند و هیچ مقام ارشد نظامی نیز مخالفتی مطرح نکرده، اما مخالفت برخی تریبون داران و ⁧‫رسانه‬⁩ ملی، پرصداتر از همه ارکان حاکمیت، تصمیمات مهم برای سرنوشت کشور را به سایه می‌برد.

به گزارش ایمنا، لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم یا همان CFT بعد از اختلاف مجلس و شورای نگهبان به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال شد. قرار بود مجمع امروز شنبه -۶ بهمن-درباره پالرمو تصمیم گیری کند، اما هر چند در جلسه امروز در مورد آن بحث و گفت‌وگو شد، اما با این توجیه که موضوع نیازمند بررسی‌های بیش‌تر است، رأی گیری درباره آن به جلسه آتی مجمع موکول شد.

قابل ذکر است که مجمع تشخیص مصلحت نظام جلسه فوق‌العاده‌ دیگری برای بررسی پالرمو تشکیل نمی دهد و جلسه بعدی برای رأی‌گیری درباره این لوایح دوهفته‌ دیگر خواهد بود.

کد خبر 365715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.