پیش‌بینی برنامه‌های فرهنگی در ایام الله دهه فجر

شهردار اصفهان گفت: شهرداری اصفهان همچون سایر اعیاد ملی و مذهبی و عزاداری‌ها، در ایام الله دهه فجر برنامه‌های فرهنگی و فضاسازی خوبی را در دست اجرا دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز- شنبه ۶ بهمن ۹۷- در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهارکرد: اطلاع‌رسانی مبسوط برنامه‌های فرهنگی شهرداری اصفهان در ایام دهه فجر به زودی انجام خواهد شد، امسال شهروندان علاوه بر برگزاری برنامه‌های فرهنگی، شاهد افتتاح پروژه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی در سطح شهر خواهند بود.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی یک پروژه بزرگ در حلقه حفاظتی شهر نیز در این ایام آغاز می‌شود، افزود: کلنگ احداث مجموعه پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح در مسیر حلقه حفاظتی به زمین زده می‌شود.

شهردار اصفهان گفت: در آخرین روزهای هفته گذشته به همراه مسئولان و شهروندان پروژه تصفیه‌خانه پساب شمال شهر اصفهان با مشارکت بخش خصوصی که یک شرکت دانش بنیان معتبر در اصفهان است، افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت؛ با افتتاح این پروژه قادر خواهیم بود درختان و فضای سبز مناطق دو و ۱۲ شهرداری اصفهان همچنین بختیاردشت را با پسابی که از لحاظ بهداشتی و زیست‌محیطی تصفیه و سالم سازی شده، آبیاری کنیم.

نوروزی تصریح کرد: با توجه به وضعیت کمبود آب در شهر اصفهان افتتاح تصفیه‌خانه پساب شمال شهر اصفهان پروژه بسیار مهمی در مسیر توسعه پایدار و مهمتر از آن حفظ فضای سبز به ویژه درختان کهنسال به عنوان بخشی از هویت شهر است، البته این رویکرد ادامه خواهد داشت؛ اجرای این قبیل پروژه‌ها را برای سایر مناطق شهرداری اصفهان در راستای توسعه فضای سبز، کاشت گونه‌های پایدار و سازگار با اقلیم اصفهان ادامه خواهیم داد.

وی افتتاح نیروگاه پنل خورشیدی ساختمان اداری با ظرفیت۱۰ کیلووات را از دیگر پروژه‌های افتتاح شده در روزهای پایانی هفته گذشته برشمرد و گفت: عملیات اجرایی احداث دو مجموعه فرهنگی و ورزشی به صورت مشارکتی با بخش خصوصی در منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان آغاز شده است، امیدوارم ساخت این پروژه‌ها با جدیت پیش رود و مردم منطقه ۱۲ بتوانند هر چه زودتر از این امکانات استفاده کنند.

کد خبر 365662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.