حذف ناباورانه مدافع عنوان قهرمانی/ میزبان در جمع ۴ تیم

تیم ملی امارات با پیروزی برابر استرالیا به نیمه نهایی جام ملت‌ها صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا، امشب از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه تیم‌های امارات و استرالیا در ورزشگاه هزاع بن زاید العین به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر امارات به پایان رسید.

مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا

دیدار تیم‌های امارات و استرالیا

ورزشگاه: هزاع بن زاید العین

گل: علی مبخوب(دقیقه ۶۸) برای امارات

داور: ریوجی ساتو(ژاپن)؛ کمک‌ها: کمک‌ها: یاسر خلیل(بحرین) و جان میهارا(ژاپن)؛ داور چهارم: ترکی محمد الخضیر(عربستان)؛ داور پنجم: محمد جعفر سلمان/ داور ویدئویی: دنی مک‌کلی(هلند)؛ کمک داوران ویدئویی: نواف عبدالله شکرالله(بحرین) و سزار راموس(مکزیک)

امارات: خالد عیسی، فارس جمعه، اسماعیل احمد محمد، محمد احمد غریب(18- خلیفه مبارک غانم)، ولید عباس، علی حسن، ماجد حسن احمد، بندر محمد الاحبابی، اسماعیل الحمادی(87- سید راشد ناصر)، اسماعیل مطر(52- محمد عبدالرحمن) و علی مبخوت

سرمربی: آلبرتو زاکرونی

استرالیا: متئو رایان، میلوس دجنک، ترنت سینسبوری، رایان برت‌گرانت، عزیز بهیچ، مارک میلیگان، جکسون ایروینه، رابی کروزه(73- آور مابیل)، کریس اکونومیدیس، آپوستولوس جیانو(80- آندره نبوت) و جیمی مکلارن(60- متئو لکی)

سرمربی: گراهام آرنولد

استرالیا، مدافع عنوان قهرمانی در حالی به مصاف میزبان مسابقات امارات می‌رفت که به نظر کار سختی برای صعود نداشت. روند بازی نیز همین امر را نشان می‌داد و استرالیا در طول بازی عملکرد بهتری نسبت به امارات داشت اما آنها از موقعیت‌ها استفاده نکردند تا رفته رفته بازی برایشان سخت شود.

امارات اما در حالی که کمتر کسی با توجه به روند بازی پیش بینی برد آنها را می‌کرد در دقیقه ۶۸ روی اشتباه مدافعان استرالیا توسط علی مبخوت به گل رسید و در فاصله حدود ۲۰ دقیقه به پایان از حریف پیش افتاد.

امارات که خود را در مرحله نیمه نهایی می‌دید ۲۰ دقیقه پایانی را به دفاع مطلق پرداخت و ناتوانی استرالیا در باز کردن دروازه امارات صعود میزبان را رقم زد.

بدین ترتیب در شب شگفتی‌های جام ملت‌ها امارات و قطر در نیمه نهایی به مصاف یکدیگر می‌روند.

کد خبر 365646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.