تجربه گیتی‌پسندی‌ها بر جوانی ما چربید

بازیکن تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: نیمه نخست به گیتی‌پسند خیلی فشار آوردیم و به‌نظر من موقعیت‌های زیادی هم داشتیم اما تجربه گیتی در نیمه دوم بر جوانی ما چربید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیداحسان سهیلی‌مقدم پس از شکست تیمش مقابل گیتی‌پسند در مرحله نخست پلی‌آف مسابقات لیگ برتر، اظهار کرد: در ابتدا به تماشاگران پرشور اصفهانی تبریک می‌گویم؛ از بازی در اصفهان واقعاً لذت می‌بریم؛ همچنین به تیم پرمُهره و خوب گیتی‌پسند هم برای داشتن چنین بازیکنانی تبریک می‌گویم.
وی در مورد بازی خیلی خوب تیمش در دقایق ابتدایی بازی، خاطرنشان کرد: ما در نیمه نخست به گیتی‌پسند خیلی فشار آوردیم و به‌نظر من موقعیت‌های زیادی هم داشتیم و به جرأت می‌توانم بگویم امروز یکی از روزهای خیلی خوب سپهر محمدی بود.
بازیکن تیم مقاومت البرز با تأکید بر تجربه بالای بازیکنان گیتی‌پسند و عملکرد آن‌ها در این دیدار، تصریح کرد: در دقایقی از بازی ما تمرکز خود را از دست دادیم و باعث شد گل دریافت کنیم؛  در نیمه دوم تجربه گیتی پسندی‌ها بر جوانی ما چربید و نتوانستیم کاری انجام دهیم.
بازیکن تیم فوتسال مقاومت البرز در مورد میزبانی مقاومت البرز از گیتی‌پسند در مرحله دوم پلی‌آف، افزود:  بازی سختی پیش‌رو داریم و همان‌طور که امروز در اصفهان تماشاچیان زیادی در سالن بودند و شاهد بازی خیلی خوبی بودند، مطمئناً تماشاچیان در البرز نیز شاهد یک بازی خوب از این دو تیم خواهند بود.

سهیلی‌مقدم خاطرنشان کرد: هدف ما شکست گیتی‌پسند در البرز است تا بتوانیم به به بازی سوم برسیم و تمام تلاشمان را برای رسیدن به مرحله بعد انجام می‌دهیم.

کد خبر 365645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.