حسرت و اندوه قلعه‌نویی برای تیم ملوان انزلی

سرمربی تیم فوتبال سپاهان از مردم ایران می‌خواهد تا برای برگشتن تیم ملوان انزلی و تیم‌های بزرگ دیگر به سطح نخست فوتبال دعا کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان که تیمش را در مدت استراحت تیم‌ها در نیم‌فصل، به اردوی تدارکاتی در ترکیه برده است و در حال حاضر در اردو به‌سر می‌برند، دقایقی پیش در صفحه اینستاگرام خود ویدئویی از محل تمریناتشان منتشر کرد:

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در این ویدئو می‌گوید: اکنون در اردوی تدارکاتی به سر می‌بریم؛ مکان بسیار زیبا و عالی است و هتل محل اقامت تیم هم شیک و مجلل است؛ زمین تمرینی اینجا نزدیک ساحل دریا است و واقعاً حسرت می‌خوریم در ایران حتی یک زمین تمرین معمولی با کیفیت زمین تمرینی اینجا، نداریم.

او ادامه می‌دهد: اگر بخواهیم این مکان را با نقطه‌ای از ایران مقایسه کنیم باید با شهر انزلی و با تیم بزرگ ملوان که همه فوتبال‌دوستان خاطرات زیادی با این تیم دارند قیاس کنیم.

قلعه‌نویی از همه مردم ایران می‌خواهد همگی دعا کنیم تیم‌های ریشه‌دار و بزرگی مثل هما، بانک ملی، تهران جوان، شاهین و ملوان به سطح اول فوتبال برگردند که البته غیر ممکن است و این تنها یک آرزو است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اظهار می‌کند: امیدواریم تیم ملوان انزلی به خاطر مردمان خوب و عاشقان انزلی، به شرایط خوب و به سطح اول فوتبال برگردد و در حال حاضر جز حسرت و اندوه خوردن، چیز دیگری نمی‌توان گفت.

کد خبر 365639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نصیر US ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
    0 0
    فقط میگم خیلی با مرا می دمت گرم واسه همینه که همیشه موفقی
  • نصیر US ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
    0 0
    خیلی با مرا می دمت گرم واسه همینه که همیشه موفقی