حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اولویت نخست مسئولان باشد

نطنز- امام جمعه بادرود گفت: حل مشکلات معیشتی مردم به ویژه اقشار ضعیف جامعه اولویت نخست مسئولان باید باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، حجت الاسلام علیرضا قاسمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر بادرود با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به دستاوردهای عظیم این انقلاب پرداخت و گفت: از جمله برکات این نظام استقلال آزادی و اسلامی بودن آن است. انقلاب، ملت ایران و ملل مستضعف را زنده کرد و عزت و اعتبار داد . انقلاب هم ما را آزاد کرد و هم دین، مذهب، شعائر الهی، مسجد، حسینیه های ما تکایای ما و منابر ما اسیر بودند و محدود، انقلاب آنها را آزاد کرد.

وی افزود: ارتقای جایگاه  نظام جهوری اسلامی در جهان  و تمامیت ارضی کشور از دیگر دستاوردهای نظام طی ۴۰ سال گذشته بود که حاصل شده است.

امام جمعه بادرود اظهار داشت: حل مشکلات معیشتی مردم به ویژه اقشار ضعیف جامعه اولویت نخست مسئولان باید باشد.

قاسمی تصریح کرد: مسئولان باید وقت خود را صرف خدمت به مردم کنند و مراقب رفتار و کردار خود باشند و از اشرافی گری پرهیز کنند.

وی با تاکید بر اینکه برخورد با متخلفان خواسته مردم است، افزود: برخورد قاطع با متخلفان باید سرلوحه کار مسئولان باشد.

امام جمعه بادرود در ادامه خطبه با انتقاد از آمار بالای طلاق در جامعه گفت :متاسفانه آمار طلاق سالانه به بیش از ۳۰ هزار مورد رسیده که  واقعا نگران کننده است.

 وی در خطبه اول نماز جمعه گفت : الگوپذیری خانواده‌ها از سیره فاطمه (س) ضروری بوده چراکه تجلی عبادت، مهربانی با پدر و مادر و کنار آمدن با سختی ها از ویژگی های حضرت فاطمه (س) بوده است.

قاسمی گفت: زندگی حضرت علی (ع) وحضرت فاطمه زهرا(س) سرشار از محبت و صمیمیت و صفا و احترام متقابل بود و در اصول و آداب فرزندپروری نیز الگویی تمام عیار برای تربیت فرزندان هستند.

 

کد خبر 365619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.