دشمن با جنگ روانی به دنبال ناامید کردن مردم است

نطنز- امام جمعه نطنز گفت: امروز دشمن با روی آوردن به جنگ روانی در صدد است تا با جوسازی، تخریب، دروغ و شایعه جوانان و مردم را از امید به آینده مایوس سازد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ، حجت الاسلام روح الله امینی درخطبه های نماز جمعه  شهر نطنز اظهار کرد: امروز دشمن با روی آوردن به جنگ روانی در صدد است تا با جوسازی، تخریب، دروغ و شایعه جوانان و مردم را از امید به آینده مایوس سازد، تطهیر رژیم منحوس پهلوی و منافقین کوردل و دوست جلوه دادن خائنان به ملت در دستور کار دست اندرکاران جنگ روانی قرار دارد.

امام جمعه نطنز با بیان این که آمریکا بودجه جنگ روانی علیه انقلاب اسلامی را از افزایش داده است، گفت: نتیجه این افزایش بودجه را در فضای مجازی و حملات وحشیانه علیه اعتقادات، تخریب جایگاه ها به ویژه جایگاه ولایت فقیه و بی اعتماد کردن مردم به نظام و انقلاب مشاهده می کنیم.

امینی گفت : به لطف خدا این بار نیز حضور ملت ایران در صحنه های انقلاب باشکوه تر از گذشته خواهد بود  است و اوج این حضور را در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال و چهل سالگی انقلاب اسلامی خواهیم دید.

امام جمعه نطنز به جایگاه و نقش مهم تریبون نمازجمعه اشاره کرد و افزود: تریبون نماز جمعه محلی برای دفاع واقع بینانه و نقد منصفانه است. در هفته گذشته جمعی از وزرا نامه‌ای با موضوع تسریع رسیدگی به لوایح مربوط به FATF، CFT و پالرمو به مقام معظم رهبری ارسال کرده‌اند. سوالی که باید از وزرا پرسیده شود این بوده که براساس اصل ۵۷ قانون اساسی مبنی بر تفکیک قوای سه گانه و مشخص شدن وظایف هر قوه آیا باید در هر مسئله‌ای به رهبری نامه نوشت؟

وی با اشاره به اینکه رهبری معظم مواضع خود درباره FATF و برجام و امثال این لوایح را بارها صریحا بیان‌ کرده‌اند، اظهارکرد: مسئولان به چه میزان به تأکیدات رهبری معظم عمل کرده اند. برجام چه منفعتی برای نظام و ملت ایران به همراه داشته که حال به دنبال تصویب و عملی کردن FATF هستند.

وی تأکید کرد: مشکلات کشور با تصویب این لوایح حل نخواهد شد. مسئولان باید دقت داشته باشند زیرا FATF  کلاه گشادی است.

کد خبر 365618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.