طارمی: قهرمانی را بی‌خیال، فعلا ژاپن/ رامین گفت، روی مخ داور نرو!

بازیکن تیم‌ ملی فوتبال ایران گفت: می‌گوید تمرکز ملی‌پوشان روی بازی با ژاپن است و هنوز به قهرمانی فکر نمی‌کنند.

به گزارش ایمنا، مهدی طارمی پس از پیروزی ۳ بر صفر تیم‌ملی مقابل چین در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۱۹ اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و همین که توانستیم دل مردم را شاد کنیم، ‌ خدا را شکر می‌کنیم.

او درباره دریافت کارت زرد از داور قطری که منجر به دوکارته شدن او و محرومیت در دیدار مقابل ژاپن در نیمه‌نهایی جام ملت‌ها شد، توضیح داد: همان طور که دیدید، زمین خوردم. اصلا نمی‌خواستم تکل بزنم و واقعا لیز خوردم. فکر نمی‌کنم برخوردم آن قدر شدید بود که داور بخواهد کارت زرد بدهد. اعتراضم هم به همین دلیل بود. شاید ظاهرا برخورد بدی با بازیکن چین داشتم اما فکر نمی‌کنم برخورد شدیدی بود. در کل مهم نیست که من در بازی بعدی باشم یا نباشم، مهم این است که تمرکز کنیم و با برنامه‌ریزی خوب، ژاپن را شکست دهیم.

بازیکن تیم‌ملی درباره دیدار با ژاپن در نیمه‌نهایی جام ملت‌ها گفت: ژاپن تیم خوبی است و همیشه جزو تیم‌های مقتدر بوده است. آن‌ها در جام‌ها همیشه خوب بوده است ولی ما ایران هستیم و ان‌شاءالله می‌توانیم آن‌ها را شکست دهیم.

طارمی در ادامه و در پاسخ به پرسشی درباره موقعیت دروازه خالی که در نیمه نخست بازی با چین از دست داد، خندید!

او در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا داور با بازیکنان ایران مشکل داشت، اظهار کرد: داور قطری بود و بیشتر بازیکنان ما را می‌شناخت. اول بازی به رامین گفتم که می‌خواهم به داور بگویم کارت زرد داریم و حواسش باشد که به من کارت زرد ندهد اما رامین گفت که این را نگو و روی مخ او نرو!

بازیکن تیم‌ملی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا ایران به قهرمانی نزدیک شده است، توضیح داد: فعلا قهرمانی را بی‌خیال، فقط فکر و ذکرمان ژاپن است. باید ژاپن را ببریم تا به فینال برسیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 365586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.