خود را در معرض ارزیابی قرار دادن، نشانه شجاعت یک سیستم است 

شهردار اصفهان گفت: ارزیابی ها می تواند سرآغاز رشد و پیشرفت برای شهر و افزایش رضایتمندی شهروندان باشد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت الله نوروزی در اختتامیه جلسه فرآیند ارزیابی شهرداری اصفهان در حوزه تعالی سازمانی با اشاره به این که جایزه ملی تعالی سازمانی معمولا نهادهای صنعتی و اقتصادی را مورد ارزیابی قرار می دهد، اظهار کرد: این بار پا از صنعت فراتر نهاده شده و شهرداری اصفهان به عنوان اولین شهرداری کشور، داوطلبی خود را برای سنجش و ارزیابی اعلام کرد تا نقاط ضعف و قوت خود را ارزیابی کند.

وی ادامه داد: ارزیابی جایزه ملی تعالی سازمانی با پرهیز از هرگونه قضاوت، انجام می شود. در سه روز گذشته که ارزیابان فرآیندها و سیستم های شهرداری را ارزیابی کردند، جزئیات بسیاری روشن شد و این تجربه ارزشمندی است که باید تسری پیدا کند. 
وی تصریح کرد: از ابتدا هم به شفاف سازی، منطقی کردن و علمی کردن امور اعتقاد داشتیم چراکه هر چه سیستم، علمی تر حرکت کند، رضایتمندی شهروندان بیشتر حاصل می شود. 
وی تأکید کرد: این که سازمانی خود را در معرض قضاوت و سنجش و محک قرار دهد، نشانه شجاعت یک سیستم است و یکی از اهداف ما تقویت سیستم های نظارت همگانی است و اینجا است که فرق روش ها و منش ها مشخص می شود. 
شهردار اصفهان اظهار کرد: نتیجه این ارزیابی هر چه که باشد به آن احترام می گذاریم، زیرا خصومت یا رفاقتی در این قضاوت دخیل نبوده و این نتیجه سرمایه ای برای ما خواهد بود تا ادامه راه را با شناخت بیشتری طی کنیم. 
نوروزی تصریح کرد: این ارزیابی آغاز یک راه مفید برای مدیریت شهری و فرصتی برای رشد و پیشرفت شهر است.

کد خبر 365573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.