ترافیک سرسام‌آور در بزرگراه‌های شهر

در آخرین روز هفته علاوه بر وجود ترافیک سنگین در خیابان‌های مرکزی شهر، اوضاع رفت و آمد در بزرگراه‌ها نیز تعریف چندانی ندارد و رانندگان در ترافیک سنگینی گرفتار شده‌اند.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، امروز –پنج‌شنبه ساعت۱۹- رو به روی پایانه صفه مسیر حرکت به سمت سپاهانشهر رفت و آمد قابل توجهی دارد، سرعت حرکت خودروها در بزرگراه شهدای صفه بسیار کُند است.

بر اساس این گزارش، حدفاصل میدان شهدا تا میدان ۲۵ آبان ترافیک سنگینی وجود دارد، همچنین در مسیر ورودی خیابان فروغی و چهارباغ پایین مسافربرهای شخصی با توقف‌های نابجا مانع از رفت و آمد روان سایر خودروها شده‌اند.

در خیابان شیخ‌صدوق و بر روی پل فردوسی رفت و آمد خودروها به آرامی در حال انجام است، همچنین خیابان معراج و پل سرهنگ مسیر همواری برای تردد خودروها است.

از بزرگراه شهید صیاد شیرازی که وارد خیابان جی شوید، حوالی خیابان پروین تا میدان احمد آباد را در ترافیک سنگینی سپری خواهید کرد، اما در خیابان پروین ترافیک وجود ندارد.

اوضاع رفت و آمد خودروها از پل شیری به سمت پل فلزی بار ترافیکی سنگین است، در مسیر خروجی بزرگراه شهید خرازی به سمت تقاطع صائب- مطهری تردد خودروها به کندی در حال انجام است.

خیابان نشاط حدفاصلچهارراه هشت بهشت تا چهارراه شریف واقفی نیز از دیگر مسیرهای شلوغ این دقایق شهر اصفهان است.

پارک دوبل که این روزها برای بسیاری از رانندگان به یک عادت تبدیل شده، در خیابان‌های عبدالرزاق، حکیم‌نظامی، شمس‌آبادی و آمادگاه فراوان صورت می‌گیرد و همین تخلف ترافیک این مسیرها را افزایش داده است.

خیابان کمال اسماعیل حدفاصل میدان انقلاب تا پل آذر ترافیک سنگینی دارد، همچنین مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی به ویژه حوالی پل شهید خودسیانی ترافیک قابل توجهی دارد.

کد خبر 365564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.