شهرداری فرمانده توسعه شهر خواهد شد

شهردار مشهد گفت: در برنامه عملیاتی میان مدت شهرداری مشهد با شفاف سازی، مبارزه با فساد و پاسخگویی زمینه جلب اعتماد ذینفعان که عموما مردم هستند فراهم شده است.

به گزارش ایمنا، محمدرضا کلائی امروز در مراسم رونمایی از برنامه عملیاتی میان مدت شهرداری ۹۷-۱۴۰۰ اظهار کرد: برنامه عملیاتی میان مدت شهرداری مشهد مهم‌ترین سند برای همسو کردن ذینفعان است.

وی با بیان اینکه به دنبال نظام‌سازی هستیم و نظام‌سازی در قالب مشخص و گفتمانی صورت می‌گیرد، اظهار کرد: برای نظام‌سازی باید الگوهای عرفی و فرهنگی شده رفتار را تغییر داد، وظیفه مدیریت شهری همسوسازی ذی‌نفعان برای تحقق اهداف واحد است.

شهردار مشهد گفت: اعلام کردیم دنبال این هستیم که متولی توسعه کلانشهر مشهد باشیم و دولت بخشی از وظیفه خود را برای توسعه اقتصادی به مدیریت شهری مشهد واگذار کنند که این موضوع از سوی استاندار پذیرفته شد که امیدواریم هفته آینده بر سر این موضوع تفاهم کنیم.

وی اضافه کرد: در صورت این تفاهم هر اقدامی که در راستای توسعه شهر انجام شود باید با هماهنگی شهرداری مشهد اتفاق بیفتد که به نفع شهر است که فرماندهی همه مسائل واتفاقاتی را که به نوعی به مدیریت شهری ارتباط دارد را به عهده بگیریم.

کد خبر 365549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.