تکنولوژی کاهش حجم تصاویر فیسبوک؛ این بار در اختیار همه کاربران

چند ماهی می شود که فیس بوک به عنوان یکی از ابر شرکت های فناوری در دنیای دیجیتال، به صورت آزمایشی قابلیت جدید خود یعنی کاهش حجم تصاویر را در اختیار بعضی از کاربران نسخه ios گذاشته است و اکنون این قابلیت برای همه کاربران این شبکه اجتماعی قابل استفاده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، درخواست تعداد زیادی از کاربران برای ایجاد قابلیت کاهش حجم تصاویر در فیس بوک باعث شد تا تیم مدیریت این شبکه اجتماعی بزرگ و قدرتمند به فکر تامین نیاز های جدید کاربران بیافتد و با برگزاری یک نظر سنجی در حساب رسمی خود، از کاربران در این مورد سوال کرد.

در مقابل تعداد زیادی از کاربران هم با حضور در حساب رسمی فیس بوک، نظر خود را نسب به این قابلیت اعلام کردند و نتیجه ای که از این نظر سنجی حاصل شد موجب شد تا فیسبوک بخواهد این قابلیت جدید را روی برخی از پلت فورم ها به صورت آزمایشی اجرا کند.

به همین جهت پس از تکمیل مراحل راه اندازی این قابلیت جدید در فیس بوک آن را در اختیار هزار نفر از کاربران سیستم عامل IOS این شبکه اجتماعی قرار داد تا معایب و ظرفیت های این قابلیت را شناسایی کند.

پس از دوماه کارکرد آزمایشی این قابلیت در فیس بوک های سیستم عامل IOS، این شبکه اجتماعی تصمیم گرفت تا این قابلیت را در دسترس همه کاربران خود در همه پلت فورم ها قرار دهد و  از روز گذشته این قابلیت در دسترس همه کاربران این شبکه اجتماعی قرار گرفته است و قرار است تا در هفته آینده از نسخه تحت وب آن نیز رونمایی شود.

تیم مدیریت شبکه اجتماعی فیسبوک اعلام کرده است که تکنولوژی مذکور قادر است تا با کم کردن ۱۵ درصدی حجم تصاویر، کیفیت اصلی آنها را به خوبی حفظ کند و این پروژه هم اکنون از طریق سایت گیت هاب قابل دریافت است.

کد خبر 365542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.