کاربران واتس اپ نگران دو باگ جدید این پیام رسان

در هفته‌ای که گذشت، واتس اپ با باگ تغییر تصویر شناسه کاربران مواجه شد که تیم امنیتی این اپلیکیشن با سرعت نسبت به رفع آن اقدام کرد اما به نظر می رسد که این پیام رسان با دومین باگ خود در این هفته روبرو شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شناسایی باگ جدید در واتس در حالی است که دو روز از برطرف سازی باگ قبلی این پیام رسان در هفته کنونی می گذرد و باگ جدید موجب قرارگیری پیام های کاربران در معرض خطر افشا می شود.

شناسایی این باگ ضد امنیتی در واتس اپ توسط یکی از کارمندان شرکت خدمات تحت وب آمازون (Amazone) صورت گرفت و " ابی فولر" پس از شناسایی این باگ در توییتر خود از مشکل امنیتی شدید واتس اپ خبر داد.

در واقع این شکاف امنیتی مهم در واتس‌اپ باعث می شود که پیام های سابق یک اکانت در واتس‌اپ با مشکلات امنیتی روبرو باشد و در صورتی که سیم کارت صاحب حساب کاربری به فروش برسد، صاحب جدید سیم کارت به پیام ها و گفت‌وگوهای واتس‌اپی صاحب قبلی سیم کارت دسترسی پیدا کند.

ابی فولر در توییتر خود نوشته است "با شماره موبایل جدیدم وارد واتس اپ شدم و می توانستم تاریخچه پیام های شماره قبلی را ببینم! به نظرم مشکلی وجود دارد. حال نمی دانم واقعا چند بار این موضوع اتفاق افتاده است؟ و اینکه آیا هر کسی که شماره موبایل قبلی مرا در اختیار دارد، می تواند به تاریخچه واتس اپ من هم دسترسی داشته باشد؟"

این درحالی است که طی روز های گذشته کاربران واتس اپ از حذف شدن ناگهانی پیام هایشان در دستگاه های اندروید شکایت داشته اند و به نظر می رسد این اختلال فقط در موبایل های اندروید می افتد و پیام های قدیمی و جدید را حذف می کند.

کد خبر 365541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.