کتابخانه مرکزی مشهد افتتاح می‌شود

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: کتابخانه مرکزی مشهد با همکاری مدیریت شهری روزهای آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایمنا، احسان اصولی با اشاره به افتتاح ساختمان کتابخانه مرکزی مشهد در روزهای آینده اظهارکرد: کتابخانه مرکزی مشهد پروژه‌ای است که بیش از ۲۰ سال پیش کلنگش به زمین خورده و به دلایل مختلف در طی سال‌های گذشته به سرانجام نرسیده بود.

وی ادامه داد: با آغاز به کار دوره پنجم مدیریت شهری و با نگاه فرهنگی اعضای شورای اسلامی شهر مشهد، هم افزایی ها و همکاری‌های بین بخشی بسیار خوبی برای تسریع در بهره برداری این طرح بزرگ صورت پذیرفت و همین روحیه باعث شد تا شاهد افتتاح این مجموعه در روزهای آینده باشیم.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به پیگیری‌های شهرداری مشهد و بازدیدهای مستمر محمدرضا کلائی از این پروژه تاکید کرد: هماهنگی و پیگیری‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد با دستگاه‌هایی همچون استانداری خراسان رضوی، اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و فرماندار مشهد اتفاقات بسیار خوب و مبارکی را در این عرصه رقم زد.

وی با قدردانی از تلاش‌های قربان میرزایی، سرپرست سابق استانداری و معاون اقتصادی استان و همچنین موهبتی فرماندار سابق مشهد و حیدر خوش نیت سرپرست فعلی این مجموعه تصریح کرد: جناب آقای سبزیان نیز از زمانی حضور در نهاد کتابخانه‌های خراسان رضوی پیگیری‌های بسیار خوبی را در این حوزه داشتند که منتج به نتیجه شیرین برای مردم و شهروندان شد.

اصولی اضافه کرد: این موضوع نشان می‌دهد که اگر در تمام زمینه‌ها و پروژه‌ها این هم افزایی در استان و شهر وجود داشته باشد، رخدادهای خوبی را شاهد خواهیم بود.

وی همچنین به سهم نیم درصدی کتابخانه‌ها از درآمدهای شهرداری‌ها اشاره کرد و گفت: در دوره‌های قبل برای پرداخت این سهم مشکلاتی به وجود آمده بود که خوشبختانه با نگاه فرهنگی شورای پنجم این مشکل حل شده و مصر هستیم از این سهم پروژه‌های خوبی را در حوزه کتابخوانی شهر اجرا کنیم.

کد خبر 365537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.