ویرایش و نگارش اسناد مالی شهرداری شهرضا

شهرضا - سرپرست شهرداری شهرضا از تصویب دفترچه عوارض سال ۹۸ این شهرداری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، مجتبی فخاری صبح امروز (پنجشنبه) در جمع خبرنگاران، با تأکید بر نیاز به سازمان دادن اتاق فکر شهرداری شهرضا، خاطرنشان کرد: نباید تصمیم بر انجام کارها، تنها از سوی یک نفر باشد، باید گروهی از نخبگان درباره نیازها و راهکارها تصمیم‌گیری کنند.

وی با گفتن اینکه آموزش شهروندان بخش مهمی از وظایف شهرداری است، تأکید کرد: آموزش شهروندی، بخشی از کمبود لوازم آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در مهار آتش‌سوزی و حادثه‌ها را جبران می‌کند.

سرپرست شهرداری شهرضا یادآور شد: مدیران شهری باید تلاش کنند تا جایی که امکان دارد، ایمنی ساختمان‌ها و زندگی شهروندان را افزایش دهند.

فخاری در ادامه از تصویب دفترچه عوارض سال ۹۸ این شهرداری خبر داد و افزود: ویرایش دوباره سند بودجه سال ۹۷ شهرداری نیز تهیه و برای بررسی تقدیم شورای اسلامی شهر شد.

وی با اشاره به تنظیم دفترچه بهای خدمات سال ۹۸ شهرداری شهرضا، اظهار کرد: پیشنهاد بودجه سال ۹۸ این شهرداری نیز تدوین و برای بررسی در صحن پارلمان شهری، تقدیم نمایندگان مردم شد.

سرپرست شهرداری شهرضا اضافه کرد: کمیته زیباسازی شهری با حضور مدیران این بخش تشکیل شد تا کارهای لازم برای زیباسازی شهری در روزهای پایانی سال ۹۷ انجام شود.

کد خبر 365509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.