اصفهان میزبان رؤسای گردشگری ۱۷ کلانشهر می‌شود

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری اصفهان گفت: نخستین نشست کمیته گردشگری مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور با حضور رؤسای گردشگری ۱۷ کلانشهر ششم بهمن ماه امسال با میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد.

مرتضی رشیدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: ایجاد ارتباط بین کلانشهرها در زمینه گردشگری هدف اصلی برگزاری این نشست است؛ اطلاع رسانی درباره امکانات و اطلاعات گردشگری، تبادلات علمی، گردشگر، کارشناس و منابع گردشگری و تبلیغات گردشگری شهرها با یکدیگر از جمله محورهای این نشست است.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری اصفهان تصریح کرد: قرار است پیشنهاداتی که در نشست مطرح می‌شود، ‌بعد از طرح در شهرداری‌های هر کلانشهر تصویب شود و در نهایت یک تفاهم‌نامه بین شهرداران کلانشهرها برای رونق گردشگری منعقد خواهد شد.

وی ادامه داد: شهرداری‌ها تا کنون همانند سایر دستگاه‌های اجرایی به صورت مستقیم با یکدیگر ارتباط نداشته‌اند و این نشست زمینه‌ای برای برقراری این ارتباط خواهد بود.

رشیدی گفت: با توجه به اینکه اصفهان دبیرخانه کمیته گردشگری مجمع شهرداران کلانشهرها است، نخستین نشست آن در این شهر برگزار خواهد شد.

کد خبر 365500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.