۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۷
لطفاً دوبل پارک نکنید!

پارک دوبل خودروها در بسیاری از خیابان‌های شهر باعث از دسترس خارج شدن یک لاین از مسیر خیابان‌ها و در نتیجه افزایش ترافیک شده است، از این رو انتظار می‌رود شهروندان به جای توقف در حاشیه خیابان، از پارکینگ‌های احداث شده در سطح شهر استفاده کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، امروز -چهارشنبه ساعت ۱۹- در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید صیاد شیرازی ترافیک سنگینی وجود دارد.

بر اساس این گزارش، در هر دو مسیر رفت و برگشت بزرگراه شهیدخرازی همچون روزهای گذشته حجم انبوهی از خودروها دیده می شود که به کُندی در حال حرکت هستند.

تراکم ترافیک در مسیر سه راه مطهری به سمت شمال پل آذر قابل مشاهده است، مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید چمران نیز با حجم انبوهی از خودروها رو به رو است.

ترافیک پل روگذر خیابان امام خمینی از مسیر میدان استقلال به سمت میدان جمهوری اسلامی باعث کُندی حرکت خودروها شده است، مسیر شرق به غرب بزرگراه شهدای صفه، جنوب پل فردوسی به سمت شمال این پل از دیگر محورهای شلوغ این لحظات شهر است.

مسیر شرق به غرب خیابان کمال اسماعیل ترافیک نیمه سنگینی دارد، دقایقی پیش تصادفی زیر پل علامه امینی قبل از پل غدیر اتفاق افتاد.

جنوب به شمال خیابان بزرگمهر در زیرگذر آقاخانی مسیر حرکت به سمت میدان احمدآباد بسیار شلوغ است، هر دو مسیر رفت و برگشت خیابان عبدالرزاق نیز به دلیل پارک دوبل خودروها ترافیک سنگینی وجود دارد، مشابه همین وضعیت را می‌توان در خیابان توحید مشاهده کرد.

حجم انبوه خودروها در تقاطع خیابان هشت بهشت- نشاط مسیر حرکت به سمت چهارراه نقاشی در حال تردد هستند که با توجه به ترافیک زیاد معابر شهر توصیه می‌شود شهروندان تا حد امکان با استفاده از وسایل حمل ونقل عمومی سفرهای درون شهری خود را انجام دهند.

کد خبر 365481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.