تصفیه خانه شمال، آبیاری ۳۵۰ هکتار از اراضی فضای سبز را تامین می‌کند

مدیر منطقه ١٢ شهرداری اصفهان گفت: تصفیه خانه پساب شمال شهر برای ٣۵٠ هکتار از اراضی فضای سبز اصفهان قابل استفاده است، این پروژه منجر به حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از مشکلاتی می شود که به دلیل رها شدن فاضلاب ها به وجود می آمد

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی باقری در آیین بهره برداری از پروژه های منطقه ۱۲ اظهار کرد: دو پروژه تصفیه خانه تکمیلی پساب و خط انتقال به طول ۱۸۵۰۰ متر که پساب تصفیه شده را به دو مخزن  اصلی در بختیار دشت و میدان استقلال و از آنجا به شبکه توزیع انتقال منتقل می‌کند.

وی با بیان اینکه هزینه این دو پروژه بالای ۱۱ میلیارد تومان است، افزود: این تصفیه خانه برای ٣۵٠ هکتار از اراضی فضای سبز اصفهان قابل استفاده است، این پروژه منجر به حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از مشکلاتی می شود که به دلیل رها شدن فاضلاب ها به وجود می آمد.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با بیان اینکه امروز شاهد بهره برداری و کلنگ زنی ١٠ پروژه هستیم، خاطرنشان کرد: نیروگاه پنل خورشیدی ساختمان اداری با ظرفیت ۱۰ کیلووات با اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال و مرکز مشارکتی آموزش و توانمندسازی کودکان و نوجوانان با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از جمله پروژه های این منطقه است.

باقری تصریح کرد: کلنگ‌زنی مجموعه پروژه مشارکتی مجموعه ورزشی چند منظوره خیابان حکمت در زمینی به مساحت یک هزار و ۵۳۷ مترمربع و با زیربنای سه هزار و ۶۳ مترمربع شد که برای ساخت آن۶۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: خیابان اتصال عاشق آباد به شهرک کوثر به طول ۴۰۰ متر و هزینه ای بالغ بر دو میلیارد ریال نیز از دیگر طرح های آماده بهره برداری منطقه ۱۲ است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: احداث مجموعه ورزشی چند منظوره شهرک نگین، مجموعه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، مجموعه فرهنگی ورزشی شهرک مهدیه نیز کلنگ زنی خواهد شد.

کد خبر 365471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.