پاسخ رهبری به نامه چند عضو کابینه در مورد FATF

رییس‌دفتر رییس‌جمهور از پاسخ رهبری به نامه چند تن از وزرا درباره FATFخبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمود واعظی در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره نامه وزرا به رهبری گفت: در دولت یازدهم و دوازدهم ارتباط وزرا و اعضای کابینه با دفتر مقام معظم رهبری ارتباط بسیار نزدیکی بوده است. بنده زمانی که وزیر ارتباطات بودم نامه های متعددی را خدمت مقام معظم رهبری فرستادم که هم ارائه گزارش بوده و هم رهنمودهایی را از ایشان دریافت کرده ام.

وی افزود: نامه هایی هم پیش از این با سه یا چهار امضا داشتیم که این یک روال معمول است و اتفاق جدیدی نیفتاده است و نامه ای که دو هفته قبل فرستاده شد در شورای عالی پول شویی نوشته شده است.در این شورا ۸ نفر از اعضای کابینه عضو هستند و مسائلی که ممکن است در آینده در اثر عدم تصویب لوایح چهارگانه به وجود آید و محدودیت‌هایی که در این زمینه ایجاد می‌شود مورد بررسی قرار می گیرد.

واعظی با بیان اینکه تصمیم دوستان این بود که ما جمع بندی جلسه را خدمت مقام معظم رهبری گزارش دهیم، گفت: این اتفاق افتاده و این کار انجام شده و مسئله خاصی نبوده است و رهبری هم محبت فرمودند و پاسخ نامه را دادند که تا اینجا یک روال عادی انجام شده است. رهبری هم در پاسخ خود رهنمودهای بسیار خوبی فرمودند و به همین دلیل هم این نامه نوشته شد.

رییس دفتر رییس جمهوری با تاکید بر اینکه  نامه به رهبری یک روال عادی بوده است و من از نحوه خبرسازی ها و فضاسازی هایی که در این زمینه انجام شده، بسیار متاسف هستم، تصریح کرد: این فاصله اندازی بین همه و اختلاف افکنی در داخل کابینه و اینکه بین دفتر رهبری و دولت اختلاف وجود دارد، کذب است. به هیچ وجه نه بحثی از استعفا مطرح شده و نه موضوع دیگری. روابط ما با دفتر مقام معظم رهبری بسیار صمیمانه است و لذا خواهش بنده این است که رسانه‌ها به این قبیل مسائل توجه نکنند.

وی یادآور شد: ما در دفتر رییس‌جمهوری پیگیر این مسئله هستیم تا مشخص شود چه رسانه ای برای بار نخست چنین موضوعی را مطرح کرده و برخی از خبرگزاری ها هم با استناد به این خبر بی پایه آن را توسعه داده اند.

کد خبر 365457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.