فاصله‌ای که با مصاحبه‌های حاشیه‌ساز ایجاد شد

بازیکن اسبق تیم فوتبال ذوب آهن گفت: تیم ملی فوتبال ایران یک سر و گردن بالاتر از رقبا است و برای موفق شدن باید به انسجام ملی بپردازیم.

مجید حاج رسولیها در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد شرایط تیم ملی در جام ملت‌های آسیا، تصریح کرد: مطمئناً تیم ملی فوتبال ایران در بین چهار تیم مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ جای دارد؛ فینالیست شدن و در نهایت قهرمانی جام ملت‌ها را برای تیم ملی فوتبال آرزو می‌کنیم.

بازیکن اسبق تیم فوتبال ذوب آهن اضافه کرد: عملکرد کی‌روش در تیم ملی خیلی خوب بوده و باید قدر این مربی را بدانیم؛ درست است خارج از مسائل فنی، با انجام مصاحبه‌های حاشیه‌ساز کمی از مسئله اصلی فاصله گرفته اما نباید از این نکته که تیم ملی را یک سر و گردن بالاتر از رقبا قرار داده، غافل شد.

دامن زدن رسانه‌ها به حواشی تیم ملی

حاج رسولیها در مورد حواشی ایجاد شده در خصوص کی‌روش و برانکو، گفت: ضمن احترام برای این دو سرمربی، باید بگویم هر دوی آن‌ها برای رشد و ترقی فوتبال ایران اقدامات خوبی انجام داده‌اند؛ کی‌روش برای اعتلای فوتبال ملی و برانکو در بخش باشگاهی تلاش‌های زیادی انجام داده است.

بازیکن اسبق تیم فوتبال ذوب آهن با انتقاد از دامن زدن رسانه‌ها نسبت به اتفاقات پیرامون تیم ملی، خاطرنشان کرد: اگر به جای پرداختن به حواشی، به انسجام ملی بپردازیم موفق می‌شویم؛ کی‌روش فوتبال ما را به جایگاه اصلی خود برگردانده و تیم ملی در مسیر رشد قرار گرفته است؛ اینکه فوتبال ما برند اول آسیا است را مدیون کارلوس کی‌روش هستیم؛ رسانه‌ها بیشتر از پرداختن به اصل موضوع، به حواشی دامن می‌زنند ولی موضوع اصلی این است که فوتبال ایران به واسطه کی‌روش و برانکو پیشرفت کرده است.

دهقان نظر مستقیم منصوریان بود

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن در مورد اضافه شدن دهقان به جمع کادر فنی ذوب آهن، اظهار کرد: منصوریان با آمدن به ذوب آهن، به اضافه شدن یکی از اعضای کادر فنی تیم‌های پایه به کادر فنی بزرگسالان نظر داشت؛ با توجه به اینکه دهقان سابقه مدیریت تیم‌های پایه ذوب آهن را در کارنامه ورزشی خود دارد و چندین سال کارهای پایه‌ای و آکادمی را انجام داده، با نظر مستقیم منصوریان و بدون هیچ دخل و تصرفی از سوی باشگاه، به جمع کادر فنی تیم بزرگسالان اضافه شد.

وی افزود: دهقان سابقه بازی در تیم ذوب آهن را دارد و علاوه بر گذراندن دوره‌های مربیگری، فعالیت در جمع کادر فنی سپاهان را نیز تجربه کرده است.

هر تغییر در سبزپوشان با نظر سرمربی است

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن در مورد نقل و انتقالات در باشگاه ذوب آهن، خاطرنشان کرد: محسن مسلمان و عارف غلامی دو بازیکن در لیست مازاد بازیکنان بود؛ البته یک بازیکن خیلی خوب به نام محمدرضا خلعتبری نیز جذب کردیم. هرگونه تغییر در جمع سبزپوشان با نظر سرمربی تیم انجام می شود.

حاج رسولیها ادامه داد: تمرکز ما بیشتر روی جذب بازیکن خارجی باکیفیت است و امیدوارم این اتفاق صورت گیرد؛ چند بازیکن برای تست دعوت کردیم اما به‌جز خلعتبری، هیچکدام نتوانستند نظر مساعد منصوریان را جلب کند؛ یکی از بهترین نقل و انتقالات نیم‌فصل با جذب خلعتبری اتفاق افتاد و در ادامه جذب یک یا دو بازیکن خارجی باکیفیت در پست مهاجم را در برنامه داریم ضمن اینکه باشگاه نیز شدیداً پیگیر جذب بازیکن است.

وی با تأکید بر توانمندی محسن مسلمان، خاطرنشان کرد: جدایی مسلمان یک توافق دوطرفه بود ضمن اینکه منصوریان به این نتیجه رسید که مسلمان در جای دیگری می‌تواند کمک بهتری کند؛ اینکه محسن مسلمان بازیکن توانمندی است و واقعاً از نظر تکنیکی و سطح بازی از موقعیت خوبی برخوردار است، بر کسی پوشیده نیست اما تفاوت در شرایط تیم‌ها و استفاده از بازیکن در برنامه کادر فنی موضوع دیگری است که باید مدنظر قرار داد.

مسلمان بازیکن بزرگی است

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن تصریح کرد: محسن مسلمان بازیکن بزرگی است و از زمان حضور منصوریان در تیم ذوب آهن، کاملاً در اختیار تیم بوده است؛ جدایی مسلمان درخواست منصوریان از باشگاه بود که خوشبختانه با یک توافق دوطرفه از ذوب آهن جدا شد؛ مطمئناً موفیقت مسلمان در هر تیمی آرزوی قلبی مجموعه باشگاه ذوب آهن است.

حاج رسولیها با بیان اینکه موضوع پاس نشدن چک مرتضی تبریزی هیچ ارتباطی با فسخ قراداد باشگاه ذوب آهن با مسلمان ندارد، اظهار کرد: چک رضایتامه تبریزی متأسفانه پاس نشد ولی طی صحبت‌ها و چانه‌زنی‌های صورت گرفته، امیدواریم این مشکل به‌زودی و با توجه به تعهدات باشگاه استقلال حل شود؛ جدا شدن محسن مسلمان ربطی به پاس نشدن چک مرتضی تبریزی ندارد ضمن اینکه تمام تعهدات باشگاه ذوب آهن نسبت به مسلمان انجام شد.   

کد خبر 365451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.