بهره‌برداری از  ۷۹ پروژه در دهه فجر امسال در شهرضا

شهرضا - معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرضا از افتتاح ۷۹ پروژه عمرانی و خدماتی در دهه فجر امسال در این شهرستان خبر داد.

عباس نظام‌الاسلامی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا اظهار کرد: در دهه فجر امسال ۷۹ پروژه عمرانی، خدماتی، کشاورزی و صنعتی شهرستان که با سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد و ۱۳۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان ایجاد شده، به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها از سوی ۱۷ دستگاه اجرایی ارایه شده که ۷۵ پروژه از آن‌ها آماده بهره‌برداری است و چهار پروژه نیز کلنگ زنی می‌شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرضا درباره پروژه‌های برجسته این شهرستان که در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسدزتصریح کرد: این پروژه‌ها شامل آسفالت ۱۱ کیلومتر از مسیر شهرضا به اصفهان با سرمایه گذاری سه میلیارد تومان، گشایش سالن چندمنظوره در ورزشگاه "تختی" به مساحت ۸۴۰ مترمربع و با سرمایه گذاری یک میلیارد تومان، راه‌اندازی یک مرکز پرورش مرغ تخمگذار به ظرفیت ۶۰ هزار قطعه و با سرمایه گذاری یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و یک مرکز پرورش اسب ۶۰ رأسی با سرمایه‌ گذاری پنج میلیارد تومان است.

نظام‌الاسلامی یادآور شد: بیشترین طرح‌های قابل بهره‌برداری در شهرستان از سوی جهاد کشاورزی با ۲۶ پروژه کشاورزی و دامداری معرفی شده است.

کد خبر 365447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.