قطر فاتح جذاب‌ترین بازی یک هشتم نهایی/ عراق به خانه بازمی‌گردد

تیم ملی قطر با پیروزی برابر عراق در یک دیدار زیبا و مهیج به عنوان آخرین تیم جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در آخرین دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا امشب از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه تیم‌های قطر و عراق در ورزشگاه آل نهیان ابوظبی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی یک بر صفر قطر به پایان رسید.

مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا

دیدار تیم‌های قطر و عراق

گل: بسام الراوی (دقیقه ۶۲) برای قطر

کادر داوری: محمد تقی الجعفری(سنگاپور)؛ کمک‌ها: رونی کو مین کیات(سنگاپور) و سرگی گریشچنکو(قزاقستان)؛ داور چهارم: راشد احمد علی(عمان)/ کمک داوران پشت دروازه: دیلان پریرا(سریلانکا) و احمد فیصل العلی(اردن)

قطر: سعد الشیب، بسام الراوی، طارق سلمان، پدرو کوریا، عبدالکریم حسن، عاصم عمر مادیبو، عبدالعزیز حاتم، بوعلام خوخی، حسن الهیدوس(۹۰- کریم بوضیاف)، اکرم حسن عفیف و المعز علی

سرمربی: فلیکس سانچز

عراق: جلال حسن جاسم، احمد ابراهیم خلف، علی فائز عطیه، علاء علی مهاوی(۷۱- ریبین غریب سولاقا)، علی عدنان کاظم، صفاء هادی عبدالله، امجد عطوان کاظم، همام طارق فرج(۳۷- علی حصنی فیصل(۶۶- محمد داوود))، حسین علی السعیدی، بشار رسن بنیان و مهند علی کاظم

سرمربی: سرکو کاتانچ

آخرین دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا بین قطر و عراق همانطور که پیش بینی هم می‌شد نزدیک و زیبا بود. دو تیمی که تقریباً در یک سطح هستند با استراتژی مشابه و هجومی به دنبال پیروزی بودند و هیچ کدام از دو تیم رو به بازی تدافعی و خراب کردن بازی نیاوردند تا دیدار به شکل مهیجی پیش برود.

بازی در یک ساعت ابتدایی نزدیک دنبال می‌شد و هر دو تیم با ارائه یک بازی هجومی به دنبال باز کردن دروازه حریف بودند اما گلی که قطر در دقیقه ۶۲ با ضربه کاشته زیبای بسام الراوی به ثمر رساند روند و شکل بازی را تغییر داد و در نیم ساعت پایانی این قطر بود که برای حفظ گل در لاک دفاعی فرو رفت و عراقی که در طول بازی دو بازیکنش را به دلیل مصدومیت تعویض کرده بود برای به تساوی کشاندن بازی خود را به آب و آتش زد.

عراق اما با وجود خلق چند موقعیت خوب در به تساوی کشاندن بازی ناکام بود و قطر که در بازی قبل عربستان را هم مغلوب کرده بود حالا عراق را قربانی کرد و به عنوان آخرین تیم نام خود را در جمع ۸ تیم نهایی جام قرار داد.

بدون شک قطر یکی از جذاب‌ترین تیم‌های جام در کنار ایران است. آنها در مرحله بعد به مصاف کره جنوبی می‌روند که امروز موفق شد بحرین را دو بر یک شکست دهد.

کد خبر 365392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.