افزایش ترافیک در خیابان عبدالرزاق به دلیل خراب شدن یک اتوبوس

خرابی یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد اتوبوسرانی در مسیر شرق به غرب خیابان عبدالرزاق باعث افزایش ترافیک در این مسیر شده و دامنه ترافیک ناشی از آن تا زیرگذر میدا ن امام علی ادامه پیدا کرده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، امروز -سه‌شنبه ساعت۱۹- حدفاصل خیابان بلال تا میدان احمدآباد رفت و آمد خودروها به دلیل پارک دوبل خودرها به سختی انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش، جنوب به شمال خیابان کاوه حجم زیادی از خودروها در حال تردد است، در بلوار دانشگاه حدفاصل توحید تا میدان آزادی رفت و آمد خودروها به آرامی در حال انجام است.

به دلیل انجام عملیات عمرانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان برای تعمیر شبکه لوله فاضلاب، مسیر شرق به غرب خیابان آبشار با قفل ترافیک رو به رو شده است.

در خیابان شیخ‌صدوق و بر روی پل فردوسی رفت و آمد خودروها به آرامی در حال انجام است، همچنین خیابان معراج و پل سرهنگ مسیر همواری برای تردد خودروها است.

مسیر روگذر خیابان امام خمینی(ره) ترافیک روان در جریان است و رفت و آمد خودروها بدون مشکل انجام می‌شود، خیابان شیخ‌مفید مسیر منتهی به خیابان شیخ‌صدوق با حجم زیادی از تردد خودروها رو به رو شده است.

 از بزرگراه شهید صیاد شیرازی که وارد خیابان جی شوید، حوالی خیابان پروین تا میدان احمد آباد را در ترافیک سنگینی سپری خواهید کرد، اما در خیابان پروین ترافیک وجود ندارد و در خیابان لاهور نیز رفت و آمد خودروها به آرامی انجام می‌شود.

کد خبر 365380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.