سلطان سکه، سکه نداشت/عجیب‌ترین مزاحمت ناموسی لو رفت

پایان مرگبار مثلث عشقی یک دختر و دو پسر تهرانی، جزییات عجیب ترین مزاحمت ناموسی، جزییات دستگیری ۷۲ زن و مرد در پارتی مختلط را در بسته خبری اجتماعی ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ ابراهیم کوچک زائی، فرمانده انتظامی شهرستان خاش، گفت: یک فقره تصادف فوتی در تقاطع خیابان سعدی و رودکی شهر خاش به مرکز ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری ۱۱ به همراه عوامل امدادی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های عوامل انتظامی در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه کامیون کشنده با زنی ۵۱ ساله برخورد کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش تصریح کرد: در این حادثه عابر پیاده مجروح و پس از انتقال به مراکز درمانی و با وجود تلاش تیم پزشکی به علت شدت جراحات وارده فوت کرد. علت دقیق حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

زن جوان در دام پلید راننده تاکسی اینترنتی تهران!

سرهنگ حسن نورآبادی، رییس کلانتری مهرآباد گفت: رسیدگی به این پرونده از چندی پیش و با شکایت خانمی آغاز شد که مدعی بود سوار یک تاکسی اینترنتی شده تا چند گونی برنج را به خانه اش ببرد و راننده یکی از کیسه های برنج اش را به همراه مبلغ ۴۰۰ هزار تومان پول را با سواستفاده از غفلت وی، سرقت کرده است.

وی ادامه داد:‌ با طرح این شکایت، سریعاً شناسایی متهم در دستور کار ماموران قرار گرفت و مشخص شد بنابر تصاویر به دست آمده از دوربین های مداربسته نصب شده توسط همسایه بغلی خانه شاکی، گفته های این خانم واقعیت داشته و با زوم کردن روی خودروی تاکسی اینترنتی، بالاخره شماره پلاک خودروی مورد نظر نیز به دست آمد.

این مقام انتظامی گفت: راننده سارق با توجه به اینکه با استفاده از روغن موتور، پلاک تاکسی خود را مخدوش کرده بود فکر نمی کرد شناسایی شود اما این خودرو شناسایی و در حالیکه هیچ امید نمی رفت نشانی از او در موسسه تاکسی اینترنتی که او در آن شاغل بوده است پیدا شود، ماموران با استعلام از سازمان تاکسیرانی موفق شدند نشانی او را به دست آورند.

وی در ادامه افزود:‌ سریعا ماموران برای دستگیری متهم اقدام کردند و در حالیکه او قصد متواری شدن از دست پلیس را داشت، ماموران عملیات کلانتری موفق شدند او را زمینگیر کرده و دستگیر کنند.

رییس کلانتری مهرآباد توضیح داد:‌ با دلالت راننده تاکسی سارق به کلانتری،‌ وی هرگونه سرقتی را انکار می کرد تااینکه با فیلم دوربین مداربسته موجود در پرونده روبرو شد و در حالیکه چاره ای جز اعتراف نداشت صراحتا سرقت را گردن گرفت و گفت: آن روز وقتی دیدم این خانم چند کیسه برنج دارد، هنگام رسیدن به مقصد از غفلت او استفاده کردم و یکی از کیسه ها را داخل صندوق عقب خودرو قرار دادم تا بعدا بتوانم بفروشم.

وی در انتها افزود: راننده در ادامه اعترافاتش سرقت ۴۰۰ هزار تومان پول از کیف شاکی را نیز پذیرفت و گفت در حالیکه مسافرش سرگرم خالی کردن گونی های برنج به پارکینگ خانه اش بود در یک لحظه با سواستفاده از غفلت وی، مقادیری پول نیز سرقت کرده اس

عجیب‌ترین مزاحمت ناموسی لو رفت!

سرهنگ مهدی دانش پور رئیس پلیس فتا استان کردستان در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت مرجوعه قضایی از سوی یکی از شهروندان سقزی مبنی بر اینکه فردی ناشناس در پیام‌رسان تلگرام با ارسال پیام‌های توهین‌آمیز، استفاده از الفاظ رکیک و... ضمن توهین به وی برای شاکی ایجاد مزاحمت کرده است، پرونده در دستور کار کارشناسان پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات با توجه به اینکه مزاحمت در پیام رسان تلگرام اتفاق افتاده بود، با استفاده از شیوه و شگردهای فنی ضمن شناسایی گرداننده اکانت مشخص شد وی اهل و ساکن شهرستان سقز است. لذا نامبرده به پلیس فتا احضار شد.

سرهنگ مهدی دانش پور در ادامه با اشاره به اینکه نامبرده در اظهاراتش عنوان کرده شماره سیم کارت در اختیار خواهرزاده اش است، وی ضمن احضار به پلیس فتا در ابتدا منکر قضیه بود ولیکن پس از مواجه‌ شدن با دلایل و مستندات پرونده، به جرم خود اعتراف کرد .

رئیس پلیس فتا استان کردستان گفت: متهم در ادامه اعترافاتش بیان داشته اتهام وارده را قبول دارم، شماره تلفن‌های دایی من در اختیارم بوده و از این سیم کارت ها برای دوست یابی استفاده می کردم ولیکن شماره شاکی را یکی از دوستانم به من داد، از طریق تلگرام برای او پیامی ارسال کردم که بعداً متوجه شدم این شماره در اختیار پدر دختر است و او مرا تهدید کرد و من نیز به انگیزه انتقام‌جویی شروع به ارسال پیام‌های تهدیدآمیز و توهین آمیز به شاکی کردم .

این مقام مسئول با توجه به اقرار متهم به جرم خود از تحویل وی به مراجع قضایی جهت سیر مراحل قانونی پرونده اش خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: بسیاری از هویت‌های شبکه‌های اجتماعی، هویت جعلی هستند و هرگز به باور اینکه پروفایل فردی، تصویر، نماد و یا نشانه‌ای از هویت اصلی فرد است، اعتماد نکنند.

مرد اصفهانی آبروی دختر جوان را در اینستاگرام برد

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی، رییس پلیس فتا استان اصفهان گفت: خانمی جوان با مراجعه به این پلیس اذعان داشت فردی ناشناس در شبکه اجتماعی اینستاگرام پروفایلی با مشخصات او ایجاد کرده و باعث مزاحمت‌های مکرر وی شده است.

این مقام مسئول افزود: مجرم با ایجاد آن پروفایل در نرم افزار اینستاگرام موجبات آبروریزی آن شهروند را فراهم آورده بود و توانسته بود فالورهای زیادی را نیز جمع کند، علاوه بر آن باعث ترویج فساد و بی بند و باری در جامعه شده بود، در این خصوص دستگیری وی بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا با توجه به توان علمی و با استفاده از امکانات فنی و پلیسی موفق به شناسایی متهم شدند، متهم که جوان ۳۰ ساله ای بود، پس از دستگیری و انتقال به این پلیس با توجه به مستندات موجود، به عمل مجرمانه خود اعتراف کرد .

رییس پلیس فتا اصفهان گفت: متهم قبلاً با شاکی در ارتباط بوده و پس از مدتی رابطه آنها به هم می‌خورد، به همین دلیل او نیز به قصد آبروریزی و هتک حیثیت آن دختر جوان دست به ارتکاب چنین کاری زده است.

سرهنگ مرتضوی به شهروندان توصیه کرد: از نگهداری تصاویر و فیلم‌های شخصی و خانوادگی در لپ تاپ، تلفن همراه و تبلت که قابلیت اتصال به اینترنت را دارند خودداری کنید چراکه امکان هک شدن، سرقت یا مفقودی این وسایل وجود دارد.

 ۷۲دستگیری  زن و مرد در پارتی مختلط شبانه ساری

سیدیونس حسینی‌عالمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز ساری از دستگیری ۷۲ نفر در یک پارتی مختلط شبانه خبر داد و گفت: این مجلس همراه با سرو مشروبات الکلی بوده است.

وی با بیان اینکه این پارتی شبانه با حضور به موقع نیروهای اطلاعات سپاه استان و نیروی انتظامی به پایان رسید، افزود: تمام افراد مرتبط با این پرونده دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب استان مازندران با اشاره به اینکه فردی که خانه را در اختیار افراد قرار داده بود، در دادگاه بدوی دارایی پرونده قضایی است، گفت: میزان محکومیت ۶۰ میلیارد تومان به دلیل قمار بوده است.

دوست مطلقه زنم بعد از اینکه زندگی ام را به باد داد مرا با یک بچه تنها گذاشت و رفت

مردی که با راه دادن یک زن غریبه به زندگی اش همه چیزش را از دست داد، می گوید: پس از حدود یک دهه زندگی آرام با همسر و فرزندم با ورود یک زن خوش خط و خال و هوس رانی من، توفانی در زندگی مان به وجود آمد که بعید می دانم دیگر روی آرامش را ببینم.

همسرم یک روز دوست دوران دبیرستانش را دید و او را به منزل مان آورد. او از بدبختی هایش و زندگی با همسر سابقش گفت و ما نیز با او همدردی کردیم.

از آن به بعد رابطه دوستی او با همسرم شکل گرفت و رفت و آمدهای گاه و بیگاه به خانه مان داشت و کم کم رابطه عادی من با او به یک رابطه صمیمی و بعد عاطفی تبدیل شد. رفته رفته با اظهار علاقه های او عاشق اش شدم و بدون این که همسرم بفهمد با هم ازدواج موقت کردیم. کم کم همسرم به رفتارهای ما شک کرد اما سعی می کرد چیزی نگوید ولی من هر روز بیشتر از گذشته با او بدرفتاری می کردم تا این که کاسه صبرش لبریز شد و با قهر به خانه پدرش رفت.

با قهر او من نه تنها ناراحت نشدم بلکه فرصت را غنیمت شمردم و با همسر صیغه ای ام راحت تر رفت و آمد کردم تا این که گفت از من باردار شده است. او مرا تحت فشار گذاشت که همسرم را طلاق دهم و او را عقد دایم کنم. همسرم وقتی فهمید دست کودک مان را گرفت و بدون گرفتن حقش از زندگی مان بیرون رفت.

زمانی که مرا در تله اش انداخت دیگر آن زن سابق نبود و به بهانه های مختلف مدام جار و جنجال به پا می کرد. وقتی به خودم آمدم که زندگی ام و همسر سابقم را دو دستی تقدیم او کرده بودم. فرزند مان که به دنیا آمد او بدون آن که حتی به بچه اش رحم کند نوزاد شیرخوار را روی دست من گذاشت و با گرفتن دار و ندارم به دنبال خوش گذرانی خودش رفت و من ماندم و یک دنیا حسرت و پشیمانی که چه ساده گول خوردم.

پایان مرگبار مثلث عشقی یک دختر و دو پسر تهرانی

ماجرا از شش سال قبل با درگیری خونین این دو پسر جوان در جنوب تهران آغاز شد که مأموران کلانتری در محل جنایت حضور یافتند و با جسد خونین پسر جوانی به نام رامین روبه‌رو شدند.

عامل جنایت که از محل حادثه گریخته بود مدتی بعد به خاطر حمل مواد مخدردستگیر شد. وی پس از بازجویی به قتل عمد دوستش اعتراف کرد و گفت: چند ماه قبل با دختری به نام سمیرا آشنا شدم اما مدتی بعد رفتارش با من تغییر کرد وقتی پیگیری کردم متوجه شدم دوستم رامین با سمیرا رابطه دارد و همین قضیه باعث شد با او درگیر شوم روز حادثه در جریان درگیری با چاقویی که همراهم بود ناخواسته او را کشتم و از محل جنایت فرار کردم.

فرید ۲۹ ساله پس از محاکمه در دادگاه کیفری یک استان تهران به اتهام قتل عمد به قصاص محکوم شد و درحالیکه خودش را برای اجرای حکم آماده کرده بود خانواده‌اش توانستند با جلب رضایت اولیای دم او را از قصاص نجات دهند. صبح دیروز این متهم از زندان به شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی محسن زالی و با حضور یک مستشار منتقل شد تا از نظر جنبه عمومی و اعمال ماده ۶۱۲ قانون مجازات اسلامی تحت محاکمه قرار گیرد.

او در دفاع از خود گفت: من اتهام‌ام را قبول دارم اما روز حادثه از روی عمد دوستم را نکشتم و ناخواسته از روی عصبانیت با هم درگیر شدیم و این ماجرای تلخ اتفاق افتاد.

الان شش سال است که در زندان هستم و تقاضای عفو و بخشش دارم. پس از پایان اظهارات متهم قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.

نقش یک زن در فایل صوتی در رسوایی اخلاقی نماینده مجلس
عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس گفت: اصالت فایل صوتی که درباره نماینده ملکان منتشر شده هنوز تایید نشده است و «سلمان خدادادی» قصد دارد درمورد اتهام وارده به قوه قضاییه شکایت کند.

سلطان سکه، سکه نداشت

دادستان تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه سکه های سلطان سکه چه شد؟ گفت: در حین بازداشت سکه ای را نداشت اما پس از اعدام اموال زیادی از وی در کیش و تهران شناسایی شد و به محض نهایی شدن اموال وی ضبط می‌شود.

جعفری دولت‌آبادی در رابطه با بازداشت مرضیه هاشمی هم توضیح داد: وقتی خبرنگاری در ایران احضار می شود، کل دنیا را پر می‌کنند اما می بینیم در مورد خانم هاشمی چه اتفاقی افتاده است، آنها که مدعی پرچمداری حقوق بشر است چه تناقضی در رفتار دارند. اگر شاهد بوده است که شاهد قابل بازداشت نیست

نتوانسته ایم خاوری را از کانادا برگردانیم

دادستان تهران درباره خبر منتشر شده مبنی بر قتل خاوری گفت: خاوری محکوم شده ولی هنوز نتوانسته‌ایم از طریق پلیس بین الملل او را برگرداندیم.

وی افزود: درباره موضوعی که شما گفتید خبر دقیقی ندارم اما پرونده قضایی خاوری را پیگیریم تا بتوانیم او را برگردانیم.

جعفری دولت‌آبادی با بیان اینکه مطبوعات آدرس غلط ندهند، گفت:فساد در لواسان آدرس صحیحی نیست بلکه فساد جای دیگری است. فساد در باز بودن منافذ ورود است.

کد خبر 365372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.