بیش از ۲۷۰ میلیارد ریال پروژه در منطقه ۱۲ آماده بهره‌برداری است

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: پروژه‌های عمرانی و خدماتی منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اعتباری بیش از ۲۷۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

علی باقری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تصفیه خانه ثانویه پساب شمال شهر با اعتباری معادل ۲۹ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال و احداث خط انتقال و توزیع پساب تصفیه شده به طول ۱۸هزار و ۵۰۰ متر و با اعتبار ۸۵ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال از جمله مهمترین پروژه هایی است که فردا در منطقه ۱۲ به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: نیروگاه پنل خورشیدی ساختمان اداری با ظرفیت ۱۰ کیلووات با اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال و مرکز مشارکتی آموزش و توانمندسازی کودکان و نوجوانان با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال آماده راه‌اندازی است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان تصریح کرد: کلنگ‌زنی مجموعه پروژه مشارکتی مجموعه ورزشی چند منظوره خیابان حکمت در زمینی به مساحت یک هزار و ۵۳۷ مترمربع و با زیربنای سه هزار و ۶۳ مترمربع انجام خواهد شد که برای ساخت آن۶۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

باقری اضافه کرد: خیابان اتصال عاشق آباد به شهرک کوثر به طول ۴۰۰ متر و هزینه ای بالغ بر دو میلیارد ریال نیز از دیگر طرح های آماده بهره برداری منطقه ۱۲ است

وی خاطرنشان کرد: احداث مجموعه ورزشی چند منظوره شهرک نگین، مجموعه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، مجموعه فرهنگی ورزشی شهرک مهدیه نیز کلنگ زنی خواهد شد.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اشاره به پیاده‌روسازی، آسفالت و ترمیم جداول منطقه با هزینه ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال گفت: پروژه‌های منطقه ۱۲ با هزینه‌ای بیش از ۲۷۰ میلیارد ریال فردا با حضور مدیران شهری به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 365330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.