۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰
وضعیت جوی اصفهان پایدار است

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً پایدار بر روی آسمان استان طی سه روز آینده است.

فاطمه زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار کرد: در این بازه زمانی، جو نسبتاً پایدار بر آسمان استان حاکم خواهد شد که بر این اساس در اکثر نقاط  آسمان صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: به دلیل پایداری نسبی جو شرایط افزایش میزان غلظت آلاینده‌های جوی در مناطق مرکزی و صنعتی استان مهیا است.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان در خصوص وضعیت دمای هوای استان طی ۲۴ آینده ادامه داد: میانگین دمای هوا یک تا سه درجه سانتی گراد افزایش می‌یابد که این شرایط موقتی است اما همچنان توده هوای سرد در استان ماندگار است و از اوایل هفته آینده شاهد کاهش شدید دما خواهیم بود.

سیدان با بیان اینکه دمای هوای شهر اصفهان در گرمترین ساعات به ۱۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در سردترین ساعات به سه درجه سانتی گراد زیر صفر می‌رسد، خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی خوروبیابانک با دمای ۱۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرمترین و بویین میاندشت با دمای هوای ۱۲ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 365324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.