پروژه‌های اولویت‌دار منطقه ۸ شهرداری اصفهان

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان گفت: تکمیل پروژه‌های ناتمام، توسعه فضای سبز منطقه، اصلاح هندسی خیابان‌ها و رفع گلوگاه‌های ترافیکی و ترمیم و آسفالت‌کشی معابر اصلی و فرعی از جمله پروژه‌های اولویت‌دار منطقه هشت است.

سید رسول هاشمیان درگفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ۳۶ هزار مترمربع آسفالت معابر اصلی به ضخامت ۶۴ سانتی‌متر و ۳۰۰ هزار مترمربع آسفالت کشی معابر فرعی در دستور کار شهرداری منطقه هشت قرار دارد.

وی افزود: آسفالت معابر اصلی از جمله ورودی کندرو اتوبان ردانی پور حدفاصل خیابان رباط تا خیابان استاد شهریار، خیابان شهدای مارچین و محله مارچین، خیابان صبا در محله فردوان، خیابان رباط حدفاصل پل شهید خرازی تا میدان شهید علیخانی و فاز دوم خیابان علاقه‌مندان انجام خواهد شد.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان گفت: معابر فرعی نیز در سطح منطقه برای درزگیری، لکه‌گیری و زیرسازی در اولویت قرار دارد که مساحت در نظر گرفته شده برای لکه‌گیری و زیرسازی ۳۰۰ هزار مترمربع است به علاوه معابر خاکی نیز در سطح منطقه وجود دارد که باید روکش آسفالت شود.

هاشمیان در مورد طرح‌های توسعه فضای سبز منطقه نیز گفت: احداث پارک محله شمس آباد در نزدیکی باغ گله به مساحت ۲۱۰۰ متر مربع، احداث پارک محلی فردوان در محل تقاطع خیابان ساحل و خیابان مجاهد به وسعت دو هزار مترمربع، احداث پارک محلی پرتمان جنب گلخانه شهرداری منطقه به مساحت ۵۷۰۰ مترمربع و ایجاد فضای سبز درحاشیه اتوبان ردانی پور و روبروی ساختمان خدمات شهری منطقه به مساحت تقریبی۱۰ هزار مترمربع از جمله طرح های توسعه فضای سبز در سال آینده است.

وی افزود: فضای سبز در نظر گرفته شده در حاشیه اتوبان ردانی پور درختکاری شده، اما امسال به عنوان یک پارک تفرجگاهی در نظرگرفته نشده است که این مورد سال آینده در دستور کار قرار دارد.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان با بیان اینکه ۱۷ پروژه آزادسازی در دستور کار منطقه است که ۹ پروژه آن در سال آینده بر اساس اولویت آزادسازی می‌شود اظهار کرد: آزادسازی خیابان‌های شهریارجنوبی، چمران و بهرام آباد جز اولویت‌های درجه یک در حوزه معابر اصلی و فاز دوم خیابان شهید دوران، کندرو خیابان امام خمینی، فضای سبز حاشیه اتوبان شهید ردانی پور و فضای سبز باغ گله در محله شمس آباد از دیگر اولویت‌های منطقه هشت برای آزادسازی محسوب می‌شود.

هاشمیان گفت: پیاده‌روسازی ضلع خیابان جابر انصاری، پیاده روسازی خیابان شهید باهنر حدفاصل خیابان رباط تا چهارراه خادمی، احداث پل عابر مکانیزه خیابان باهنر بعد از پل ۲۵ آبان، احداث سامانه اتوبوس تندرو خیابان امام خمینی، احداث ایستگاه آتش نشانی در خیابان خداداد امینی، احداث سالن ورزش‌های رزمی جنب شهدای شمس آباد از جمله پروژه‌های در دست اقدام است.

به گزارش ایمنا، منطقه هشت شهرداری اصفهان با جمعیت ۲۷۰ هزار نفر و ۱۷ محله، جز مناطق پرجمعیت شهر اصفهان است و از سمت شمال به خیابان بهارستان، از سمت شرق به خیابان کاوه، از جنوب به خیابان فروغی و از غرب به خیابان امام خمینی منتهی می‌شود.

کد خبر 365244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.