عمران و آبادانی در شهرک شهید کشوری

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان از تخصیص سه میلیارد تومان بودجه برای پروژه های عمران شهری شهرک شهید کشوری، سرعت گرفتن عملیات های عمرانی، ترافیکی و خدماتی این شهرک و پیشی گرفتن اجرای این پروژه از دیگر پروژه های شهری خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمدرضا برکت در نخستین نشست سه جانبه هیئت امنای مردمی شهرک شهید کشوری ، مسئولان شرکت عمران اسپادانا و منطقه شش شهرداری اصفهان با اعلام اینکه به پیشنهاد شهرداری از این به بعد هر دو هفته یکبار شاهد برگزاری جلساتی از این دست با موضوع مطالبات ساکنان و مسائل روز شهرک شهید کشوری خواهیم بود گفت: با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از واحدهای مسکونی شهرک شهید کشوری به بهره برداری رسیده است و شهروندان در این واحدها ساکن شده اند مدیریت شهری تکمیل پروژه های عمرانی شهری، ترافیکی و خدماتی شهرک تسریع امور و پیگیری با قوت و قدرت بیش از پیش را در دستور کار خود قرار داده است.

وی از تخصیص بودجه های قابل توجهی برای عمران و آبادانی شهرک شهید کشوری خبر داد و گفت: منطقه شش شهرداری اصفهان در بودجه سال آینده مبلغ سه میلیارد تومان برای پروژه های عمرانی از قبیل پیاده راه سازی، اصلاح و تکمیل رفیوژها ( فضای سبز حاشیه خیابان ) و خط کشی آسفالت معابر شهرک شهید کشوری اختصاص داده است.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان ادامه داد: البته درصدد هستیم با جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی در این شهرک، بخش مسکن در این شهرک رونق یابد.

همچنین در این نشست سه جانبه مدیر عامل شرکت عمران اسپادانا گفت: سرانه‌های ورزشی، فضای سبز و خدماتی شهرک تحویل شهرداری شده که شهرداری با تمام توان در حال تکمیل این فضاها است، امیدواریم تا پایان امسال شاهد تکمیل این فضاها به ویژه ورودی های زیبا برای شهرک شهید کشوری باشیم.

جعفر آقایی از صدور پایان ساخت همه واحدهای مسکونی تا پایان فاز سه شهرک و انجام مراحل تفکیک سند این واحدها به صورت قانونی خبر داد و افزود: با برروز رسانی موارد ایمنی و آتش نشانی همه بلوک ها و اخذ مجوز های لازم از سازمان آتش نشانی به مرحله صدور پایان ساخت واحدها خواهیم رسید و مالکان می توانند سند واحدهای خود را دریافت کنند.

کد خبر 365238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.