احداث ۲ ایستگاه جدید آتش‌نشانی تا پایان سال

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: تا پایان امسال دو ایستگاه به تعداد ایستگاه‌های سازمان آتش نشانی که در حال حاضر ۲۴ ایستگاه است، اضافه می‌شود.

محسن گلابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از ایستگاه‌های آتش نشانی در محله اطشاران واقع در منطقه ۱۰ و دیگری در نزدیکی سیتی سنتر اصفهان احداث شده است؛ در حال حاضر تنها مرحله تکمیل نیرو برای این ایستگاه‌ها باقی مانده، زیرا نمی‌خواهیم از دیگر ایستگاه‌ها نیروی این دو ایستگاه را تامین کنیم.

وی افزود: احداث دو ایستگاه دیگر نیز در مناطق ۱۵ گانه اصفهان از جمله در مناطق ۱۴ جنب باغ فدک و منطقه هشت در خیابان رزمندگان در دستور کار است و  عملیات احداث آن ها در صورت تامین بودجه به زودی آغاز خواهد شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه اعتبارات لازم در بودجه سال آینده برای افزایش ایستگاه‌های جدید پیش‌بینی شده است، ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌ها تعداد ایستگاه‌های سازمان آتش نشانی اصفهان باید به ۴۸ ایستگاه برسد، که تا پایان سال تعداد ایستگاه ها به ۲۶ می رسد، امیدواریم با برنامه‌ریزی های انجام شده به زودی تعداد ایستگاه‌ها به ۴۸ برسد. 

گلابی با بیان اینکه تمامی ایستگاه‌های آتش نشانی موجود در اصفهان به تجهیزات امداد و نجات کامل مجهز هستند، خاطرنشان کرد: البته تنها در برخی از ایستگاه‌ها خودروهای خاص امداد و نجات و یا نردبان وجود دارد، زیرا این تجهیزات در ایستگاه‌هایی با موقعیت خاص می‌تواند پاسخگوی نیاز تمام شهر باشد.

کد خبر 365236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.