خیابان‌های شهر، پارکینگ خودروها

پارک خودروها در حاشیه زیرگذر میدان امام علی مسیر حرکت به سمت خیابان علامه مجلسی و خیابان عبدالرزاق علی‌رغم وجود پارکینگ در همین نقطه ترافیک سنگینی را در این محور ایجاد کرده، گویا خیابان‌های شهر به پارکینگ خودرو برای عده‌ای از رانندگان بی‌توجه تبدیل شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، امروز -یک‌شنبه ساعت۱۹-  در مسیر جنوب به شمال خیابان بزرگمهر حدفاصل چهارراه هشت بهشت تا میدان احمدآباد حجم انبوهی از خودروها مشاهده می‌شود.

بر اساس این گزارش، بلوار آیینه‌خانه حدفاصل سی و سه پل تا پل فردوسی و ادامه آن تا میدان خواجو مسیر خلوتی برای رفت و امد است، اما در خیابان‌های شمس آبادی و طالقانی رفت و آمد با ترافیک سنگین همراه است و مثل همیشه پارک دوبل خودروها باعث تشدید ترافیک شده است.

جنوب پل فلزی حدفاصل پل فلزی تا خیابان اباذر رفت وآمد خودروها به آرامی انجام می‌شود و در بوستان سعدی نیز ترافیک کمی مشاهده می‌شود.

رفت و آمد در خیابان طیب مطلوب است، در خیابان شیخ‌صدوق و بر روی پل فردوسی رفت و آمد خودروها به آرامی در حال انجام است.

خیابان معراج و پل سرهنگ مسیر همواری برای تردد خودروها است، همچنین مسیر روگذر خیابان امام خمینی(ره) ترافیک روان در جریان است و رفت و آمد خودروها بدون مشکل انجام می‌شود .

در خیابان میر مسیر حرکت به سمت خیابان مصلی به دلیل انجام اقدامات عمرانی در طول مسیر خیابان ترافیک سنگینی ایجاد شده که تا میدان فیض نیز ادامه پیدا کرده است.

تردد خودروها در خیابان کاوه حدفاصل میدان ۲۵ آبان تا میدان شهدا به سختی امکان‌پذیر است،  خیابان جی حدفاصل خیابان همدانیان تا چهارراه پروین اعتصامی مسیر شلوغی است.

در خیابان چهارباغ بالا در محدوده بیمارستان شریعتی تردد خودروها به سختی انجام می‌شود، البته ترافیک در بسیاری از معابر شهر بسیار سنگین است، از این رو به شهروندان توصیه می‌شود ضمن مدیریت سفرهای روزانه درون شهری، تا حد امکان از وسایل حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوس و مترو استفاده کنند.

کد خبر 365168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.