سهمیه یاری برگ معتادان، نصف شد!

شهرضا – رییس بهزیستی شهرضا گفت: سهمیه یاری برگ دولتی برای کمک به بهبود معتادان بی‌بضاعت، امسال به نصف کاهش پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، سیدعلی موسوی عصر امروز (یکشنبه) در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، اظهار کرد: اعتبارات شهرستان برای اشتغال بهبودیافتگان از اعتیاد در سال جاری، یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده است که آخرین مراحل واگذاری این تسهیلات به متقاضیان در حال انجام است.

وی ادامه داد: سهمیه یاری برگ دولتی برای کمک به بهبود معتادان بی‌بضاعت، امسال به نصف کاهش پیدا کرد.

رییس بهزیستی شهرضا تصریح کرد: با توزیع هر فقره از این یاری‌برگ‌ها، مبلغ یکصد هزار تومان برای ترک اعتیاد معتادان، پرداخت می‌شد.

موسوی درخصوص حمایت‌های سازمان بهزیستی از خانواده معتادان، اضافه کرد: اداره بهزیستی شهرستان به مدت شش ماه تا یک سال، به خانواده‌های معتادان بی‌بضاعت متقاضی ترک اعتیاد، کمک‌های مالی ارایه می‌کند.

وی با اشاره به نقش مؤثر کمپ‌ها در فرایند ترک اعتیاد معتادان، تأکید کرد: کمپ‌های ترک اعتیاد بیشترین همکاری را برای بهبودی معتادان انجام داده‌اند و باتوجه به هزینه‌های زیاد نگهداری این مراکز، لازم است مطالبات آنان های ترک اعتیاد هرچه سریعتر پرداخت شود.

رییس بهزیستی شهرضا اظهار کرد: در حال حاضر تعرفه آب و برق کمپ‌های ترک اعتیاد به صورت تجاری محاسبه می‌شود که باتوجه به خدمات آنان برای مقابله با معضل اعتیاد، لازم است مساعدت لازم برای محاسبه این تعرفه‌ها به صورت عادی و خانگی انجام شود.

کد خبر 365159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.