آغاز عملیات اجرایی زیرساخت شهرک گلخانه‌ای قورتان در شرق اصفهان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی کشور، از آغاز عملیات اجرایی احداث زیرساخت شهرک گلخانه‌ای قورتان به مساحت ۶۳٫۵ هکتار خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی علی‌اشرف منصوری، اظهار کرد: با توجه به شرایط بحرانی آب در شرق شهرستان اصفهان، شهرک گلخانه‌ای قورتان با هدف کشت هیدروپونیک سبزی و صیفی طراحی و عملیات اجرایی زیرساخت آن با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال آغاز شد.

وی افزود: با احداث این شهرک گلخانه‌ای واقع در جاده ورزنه به هرند در فاصله هفت کیلومتری شهر ورزنه و ۵٫۲ کیلومتری روستای قورتان، برای ۳۵۰ نفر از کشاورزان شهر ورزنه، روستای قورتان و سایر روستاهای واقع در این منطقه اشتغال پایدار ایجاد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی خاطرنشان کرد: این شرکت در راستای حمایت از کشاورزان آسیب دیده از خشکسالی در شرق شهرستان اصفهان اقدام به جانمایی ۴۶ شهرک گلخانه‌ای در سطح یک‌هزار و ۳۹۰ هکتار در اراضی ملی، مستثنیات و تعاونی  روستاهای شرق شهرستان اصفهان نموده که از این تعداد ۹ شهرک گلخانه‌ای با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در حال مطالعه است.

وی افزود: در صورت تامین اعتبار از منابع استانی و مساعدت دستگاه‌های خدمت‌رسان امیدواریم به زودی شاهد شروع عملیات اجرایی زیرساخت بقیه شهرک‌ها در استان بویژه شرق اصفهان باشیم.

کد خبر 365152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.