اردوی ترکیه بدون حضور دو مهره اصلی

دو مهره کلیدی سپاهان به دلایلی از همراهی تیم در ترکیه جا ماندند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی کیانی، کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی بعد از ۱۱ سال حضور در این تیم، خردادماه ۹۷ به سپاهان پیوست تا دوباره شاگرد امیر قلعه‌نویی شود؛ کیانی مهره کلیدی سپاهان در لیگ هجدهم به شمار می‌رود؛ بازیکنی که ارتباط میان بخش دفاعی و هجومی تیم را برقرار می‌کند و در فاز تدافعی هم بازیکنی سخت‌گیری به شمار می‌رود.

مسئله مالیات‌های معوقه در زمان حضور این بازیکن در تراکتورسازی، موجب برهم زدنِ حضور وی در اردوی ترکیه شد.

جلال‌الدین علی‌محمدی یکی از خریدهای ویسی در لیگ شانزدهم بود و از تیم صبا به تیمی اضافه شد که از آنجا رشد کرده بود و از همین‌رو بود که در لیگ هفدهم و در روزهایی که نویدکیا و پاپی غیبت داشتند، به عنوان کاپیتان طلایی‌پوشان هم شناخته می‌شد.

علی‌محمدی پس از دو فصل بازی در تیم فوتبال سپاهان، به دلیل حضور نداشتن در ترکیب اصلی و کم بازی کردن، از شرایط خود رضایت ندارد و به باشگاه درخواست جدایی داده است.

در حال حاضر علی‌محمدی دو انتخاب پیش‌روی خود دارد؛ اول اینکه با شرایط موجود در سپاهان باقی بماند و برای گرفتن حق و جایگاه خود با سایر بازیکنان رقابت کند؛ دوم اینکه روی خواسته خود پافشاری کند و با تیم دیگری برای ادامه فوتبال به توافق برسد که البته برای حالت دوم باید رضایت باشگاه سپاهان را جلب کند چراکه این بازیکن تحت قرارداد باشگاه است.

تیم فوتبال سپاهان از روز جمعه -۲۸ دی ماه- به مدت ۱۰ روز در ترکیه اردو زد اما مهدی کیانی و جلال‌الدین علی‌محمدی نتوانستند در این اردو حضور داشته باشند.

کد خبر 365131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.