فقط معجزه می‌تواند ایران را از صعود به مرحله نهایی باز دارد

بازیکن اسبق تیم فوتبال سپاهان گفت: سرنوشت تیم ملی ایران در بازی قبل از فینال مشخص می‌شود.

احمد جمشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد نتایج تیم ملی فوتبال در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: نتایج ایران در مرحله گروهی قابل پیش‌بینی بود ضمن اینکه با ۲۴ تیمی شدنِ جام ملت‌های آسیا کیفیت مرحله نخست مسابقات خیلی خوب نبود؛ دو تیم در مرحله گروهی با ایران هم‌گروه بودند که برای رقابت پا به این عرصه نگذاشته بودند و فقط برای اعلام حضور در جام ملت‌ها آمده بودند.

بازیکن اسبق تیم فوتبال سپاهان ضمن تأئید عملکرد کی‌روش تصریح کرد: احساس می‌کنم به‌خاطر قرعه‌ای که پیش روی ایران است و شاید تا مرحله نیمه‌نهایی هم رقیب قدرتمندی نداشته باشد، کی‌روش تمام تمرکزش را برای بازی نیمه‌نهایی گذاشته است؛ تیم ملی ایران منسجم است و از بازیکنان باکیفیت و خوبی بهره می‌گیرد ضمن اینکه سرمربی تیم هم کارنامه خوب و درخشانی در فوتبال ایران دارد.

جمشیدیان با تأکید بر اینکه فقط معجزه می‌تواند ایران را از جمع چهار تیم برتر جام ملت‌ها حذف کند افزود: با توجه به صعود ایران به عنوان سرگروه، بازی پیش‌رو با عمان و بازی بعدی که احتمالاً مقابل چین قرا می‌گیرد، تنها در صورت بروز معجزه ایران به جمع چهار تیم برتر جام ملت‌ها نخواهد رفت؛ سرنوشت تیم ملی ایران در بازی قبل از فینال مشخص می‌شود و به‌نظرم اینکه کی‌روش تمام تمرکزش را برای بازی مرحله نیمه نهایی گذاشته کار درستی است.

وی گفت: تیم ملی عمان خیلی قدرتمند نیست و جزء تیم‌های درجه دو آسیا محسوب می‌شود اما به هر حال بازی با تیم‌های عربی همیشه برای کشور ما کمی سخت بوده است. عمان از نسل جدیدی از بازیکنان استفاده می‌کند و بازی‌های نسبتاً خوبی نیز در جام ملت‌ها انجام داده است ولی فکر نمی‌کنم عمان بتواند تیم ملی ایران را اذیت کند و به راحتی از این مرحله عبور می‌کنیم.

کد خبر 365116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.