فردا بارش‌های اصفهان  از سر گرفته می‌شود

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: فردا با گذر موج ناپایدار ضعیف از روی آسمان استان اصفهان شاهد افزایش ابر، وزش باد و بارش‌های پراکنده در مناطق غربی، جنوبی و برخی مناطق دیگر خواهیم بود.

فاطمه زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده اظهار کرد: در این بازه زمانی، جو نسبتاً پایدار بر  آسمان استان حاکم خواهد شد که بر این اساس در اکثر نقاط ، آسمان صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه فردا با گذر موج ناپایدار ضعیف از روی آسمان استان اصفهان شاهد افزایش ابر، وزش باد و بارش‌های پراکنده در مناطق غربی، جنوبی و برخی مناطق دیگر خواهیم بود، افزود: شرایط بارش پراکنده برف برای روز سه شنبه در برخی نقاط استان به ویژه بخش‌های شمالی پیش بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان در خصوص وضعیت دمای هوای استان طی ۲۴ آینده ادامه داد: میانگین دمای هوا یک تا دوجه افزایش می‌یابد که این شرایط موقتی است اما همچنان فعالیت توده هوای سرد از روز سه شنبه به بعد قوی‌تر می‌شود و کاهش شدید دما وجود خواهد داشت.

وی با اشاره به میزان بارش‌های برف و باران طی ۲۴ ساعت گذشته نیز اضافه کرد: بیشترین میزان بارش باران از نایین با ۳.۲ میلی متر و بیشترین میزان برف از برزک با ۱۰ سانتی متر ارتفاع گزارش شده است.

سیدان با بیان اینکه دمای هوای شهر اصفهان در گرمترین ساعات به هفت درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در سردترین ساعات به چهار درجه سانتی گراد زیر صفر می‌رسد، خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی کاشان با دمای ۱۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرمترین و بویین میاندشت با دمای هوای ۱۸ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 365112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.