تصادف در بزرگراه شهید ردانی‌پور

دقایقی پیش در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید ردانی‌پور، یک‌دستگاه اتوبوس برون شهری با یک موتورسوار که بر خلاف قوانین و مقررات وارد بزرگراه شده بود، تصادف کرد و ترافیک سنگینی را در این مسیر ایجاد کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، امروز -‌شنبه 29 دی ماه - ساعت ۱۹؛ پارک یک‌دستگاه کامیونت در کنارگذر بزرگراه شهیدخرازی باعث ایجاد ترافیک سنگین و کُندی حرکت خودروها شد، در محدوده پل شهید خودسیانی این بزرگراه نیز سه دستگاه خودرو سواری با یکدیگر تصادف کردند که خوشبختانه تنها خسارت مالی بر جا گذاشت.

بر اساس این گزارش، در مسیر غرب به شرق اتوبان چمران شاهد حجم انبوهی از خودروها هستیم به طوری که می‌توان گفت این اتوبان از وجود خودرو اشباع شده است.

در حاشیه زاینده رود، بلوار آیینه‌خانه در هر دو مسیر رفت و برگشت با حجم زیادی از تردد خودروها رو به رو شده است، پارک دوبل خودروها در خیابان حکیم‌نظامی عامل مهم وجود ترافیک نیمه سنگین در این مسیر است.

مسیر شمال به جنوب روگذر خیابان امام خمینی از دیگر محورهای پر تردد این دقایق در شهر اصفهان است، تصلدف دو دستگاه خودرو سواری در بزرگراه شهدای صفه خروجی تقاطع دفاع مقدس باعث کُندی حرکت خودروها در این مسیر شده است.

در خیابان نشاط حدفاصل چهارراه هشت بهشت تا چهارراه نقاشی حرکت خودروها روان است، اما در ادامه این مسیر تا چهارراه شکرشکن ترافیک سرسام‌آوری مشاهده می‌شود.

در میدان قدس مسیر ورود به سمت خیابان‌های لاله، علامه مجلسی و مدرس قفل ترافیک خودروها مشاهده می‌شود، حجم خودروها در مسیر خیابان مدرس به قدری زیاد است که بسیاری از خوردوها بر خلاف قانون وارد مسیر اتوبوس‌های BRT شده‌اند.

وضعیت رفت و آمد خودروها در خیابان‌های مرکزی شهر از جمله باغ‌گلدسته، آمادگاه، سپاه، طیب و شمس‌آبادی تعریف چندانی ندارد و توصیه می‌شود شهروندان تا حد امکان برای انجام سفرهای درون شهری خود آن هم در ساعات پیک تردد، از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

کد خبر 365071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.