بهره‌برداری از ۴۸۹ پروژه برق‌رسانی مرکز اصفهان

مدیر امور برق مرکز شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: در آغاز چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، ۴۸۹ پروژه بزرگ و کوچک برق رسانی با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان در مرکز شهر اصفهان گشایش و بهره‌برداری از آن‌ها آغاز خواهد شد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، سیدعلیرضا عریضی اظهار کرد: استفاده از فناوری‌های نوین، روشنایی معابر، زیبایی و مبلمان شهری، کاهش تلفات و خاموشی‌ها، ایجاد تعادل بار و همچنین افزایش ظرفیت شبکه برای پذیرش انشعابات جدید از اهداف اجرایی این پروژه‌ها است.

وی افزود: برای اجرا و اتمام طرح‌های یاد شده دو باب ساختمان پست، دو دستگاه پست زمینی، ۲۱ کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی و ۱۳ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی احداث شده است  .

عریضی به تعداد کل مشترکان امور برق مرکز شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان اشاره کرد و گفت: برای برق رسانی به حدود ۱۴۵ هزار مشترک شش دستگاه پست، ۳۲ فیدر، ۳۸۷ دستگاه پست و ترانس زمینی و هوایی و هزار و ۳۷۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف زمینی و هوایی احداث و در مدار قرار گرفته است .

مدیر امور برق مرکز شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان به مجموع انرژی پاک تولید شده از ابتدای سال تا کنون اشاره کرد و گفت: ۱۱۰.۸ کیلوات انرژی خورشیدی در این امور تولید شده و ۲۶ مشترک با خرید تضمینی و تسهیلاتی به این مهم پرداختند.

عریضی اضافه کرد: با چشم انداز پنج ساله طرح تبدیل شبکه‌های فشار ضعیف هوایی کابل خود نگهدار در دستور کار قرار گرفت و از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۰ کیلومتر شبکه در قالب پروژه طرح تبدیلی شکبه به کابل خود نگهدار در مناطق عباس آباد، شریف واقفی، خیابان کمال، مسجد سید و صاحب روضات با هدف کاهش انرژی توزیع نشده، بهینه سازی شبکه‌های فرسوده، رفع جرائم، ایمنی شهروندان، حفظ طبیعت و محیط زیست انجام گرفته است .

وی به مهمترین پروژه‌های اجرایی در امور برق مرکز شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان اشاره کرد و افزود: برکناری یک‌هزار و ۴۰۰ متر شبکه فشار متوسط زمینی روغنی فرسوده با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، خارج نمودن کنتور از محل مصرف و مجتمع نمودن در تابلوکنتوری به منظور ایمن سازی، اصلاح و بهینه سازی ۲۹۹ دستگاه کنتور تکفاز به همراه کلید مینیاتوری استاندارد و کاهش تلفات از جمله مهمترین پروژه‌های این امور بوده است.

کد خبر 365059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.