امکان‌سنجی ۲ راهکار برای خروج خیابان قائمیه از بن بست

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: امکان سنجی دو راهکار برای خروج خیابان قائمیه از بن بست با طرح اتصال این خیابان به رینگ چهارم یا شمال رودخانه زاینده رود مورد بررسی قرار گرفته است.

به گزارش ایمنا، سید احمد حسینی‌نیا  در بازدید از منطقه ١٣ شهرداری اصفهان پیرو تماس یکی از شهروندان با برنامه رادیویی "شهر پرسشگر؛ شهردار پاسخگو" و بنا به دستور شهردار اصفهان، اظهار کرد: امکان سنجی دو راهکار برای خروج خیابان قائمیه از بن بست با طرح اتصال این خیابان به رینگ چهارم یا شمال رودخانه زاینده رود، از جمله تصمیمات این معاونت در خصوص مشکلات منطقه ١٣ بود، در این راستا مقرر شد موضوع دفاتر تسهیل‌گر را برای منطقه ١٣ در برنامه سال ٩٨ لحاظ کنیم تا بتوانیم از تسهیلات ویژه که برای بافت‌های فرسوده در نظر گرفته شده است، استفاده کنیم.  

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان تصریح کرد: مشکل دیگر منطقه ١٣ ترافیک ناشی از بازدید گردشگران از منطقه ناژوان است که مشکلاتی را برای شهروندان این منطقه ایجاد کرده است در این راستا قرار شد در کمیته عالی ناژوان، مسیرهای دسترسی و ورودی‌های تعریف شده مورد بازنگری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه طرح ناژوان حدود ٢٠ سال بلاتکلیف بوده است، خاطرنشان کرد: این طرح در کارگروه امور زیربنایی و تخصصی استان مطرح و به تصویب رسیده است که در صورت تایید اجرا می‌شود.

کد خبر 365027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.