سازمان‌های مردم‌نهاد نیازمند همبستگی هستند

تیران-رییس مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان اصفهان گفت: سازمان های مردم نهاد نیازمند همبستگی و هم افزایی بین یکدیگر برای اعتلای جامعه و فعالیت مدنی هستند.

نورالدین سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون با اشاره به فعالیت‌های اجتماعی سازمان‌های مردم نهاد در کشور اظهار کرد: تشکل‌های مردم نهاد فرصت‌های خاصی برای رفع مشکلات اجتماعی و اعتلای جامعه هستند، اما برای تحقق این موضوع نیازمند همبستگی بین این سمن‌ها و همچنین حمایت حکومت از آن‌ها است.

وی افزود: سازمان‌های مردم نهاد نیازمند همبستگی و هم افزایی بین یکدیگر برای اعتلای جامعه و فعالیت مدنی هستند و این همبستگی از طرف خود سمن‌ها و همچنین مجمع‌ها و اتحادیه‌های صنفی آن‌ها است تا اینکه حرکت رو به پیشرفت داشته باشند.

رییس مجمع سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان اصفهان با اشاره به فعالیت بیش از ۱۶۰ سازمان مردم جوانان در استان اصفهان گفت: دو هزار نفر در این تشکل‌های مردمی فعال شده اند و تشکیل مجمع استانی یک فرصت خوبی برای حمایت از سمن‌ها و پیگیری مطالبات تشکل های جوانان شده است.

وی با بیان اینکه نخستین مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان کشور به زودی تشکیل می‌شود، خاطرنشان‌ کرد: این تشکل ملی به اعتلای سازمان های مردم نهاد کمک می کند و برای پیشرفت آن‌ها فرصت سازی و زمینه‌های ارتباطی بین مجلس، دولت و سایر نهادهای ملی را فراهم می‌کند.

سهرابی ادامه داد: برای ارتقای جایگاه سازمان‌های مردم نهاد جوانان نیازمند مجمع ملی توانمند و با ظرفیت بالای ارتباط گیری با مسئولان کشوری است تا اینکه علاوه بر تحقق اهداف خود زمینه ساز رفع مشکلات اجتماعی جوانان و تشکیل مجمع ملی جوانان شود.

کد خبر 365011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.