اولین داوری نخستین جشنواره نمایشنامه‌نویسی کودک و نوجوان برگزار شد

دبیر اولین جشنواره نمایشنامه‌نویسی کودک و نوجوان گفت: اولین دوره داوری نخستین جشنواره نمایشنامه‌نویسی کودک و نوجوان چهارشنبه با حضور داوران برگزار شد.

احمد رضایی دارافشانی، در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص برگزاری نخستین جشنواره نمایشنامه نویسی کودک و نوجوان اظهار کرد: این جشنواره با همکاری دفتر تخصصی تئاتر با هدف دریافت نمایشنامه های مختلف در حوزه کودک است تا بهترین آثار انتخاب و چاپ شود و هر سال برای ادبیات نمایش کودک متن درخور توجه داشته باشیم.

دبیر اولین جشنواره نمایشنامه نویسی کودک و نوجوان ادامه داد: این جشنواره دارای سه بخش آزاد، اقتباس و اصفهان بود که ۱۵۰ اثر به دست ما رسید و اولین دوره داوری این جشنواره چهارشنبه با حضور داوران امید نیاز، هوشنگ جمشیدیان، سعید محسنی، فهیمه سیاحیان و محمدرضا رهبری برگزار شد.

وی افزود: داوری شنبه و دوشنبه ادامه خواهد داشت و پنج بهمن ماه نامزد های این جشنواره اعلام می شود و اختتامیه در دهه فجر برگزار خواهد شد.

رضایی با بیان اینکه این اولین جشنواره نمایشنامه نویسی کودکان و نوجوانان است که برگزار می شود گفت: در سال های پیش در همدان در کنار جشنواره کودک چنین جشنواره ای برگزار شد اما هیچگاه به صورت مستقل برگزار نشده است و با کارشناسی هایی که انجام شد این جشنواره برای ارسال آثار رده های سنی خردسال ۳ تا ۶ سال، کودک ۷ تا ۹ سال، کودک ۱۰ تا ۱۲ سال و نوجوان ۱۳ تا ۱۵ سال مشخص شد و به صورت تخصصی و هدفمند آثار انتخاب شدند.

دبیر اولین جشنواره نمایشنامه نویسی کودک و نوجوان گفت: علاوه بر جوایز نقدی که برای برگزیدگان در نظر گرفته شده است آثار منتخب چاپ می شود.

کد خبر 364924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اصغر IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
    0 0
    امروز ۷ بهمن ماه هست ولی گویا هنوز نتایج اعلام نشده یا جایی درج نشده؟