امتحان دانشجویانی که شهریه کامل ندادند بلامانع است

رئیس دانشگاه پیام نور گفت:دانشجویانی که به هر دلیلی نتوانستند شهریه خود را پرداخت کنند می توانند بدون هیچگونه ممانعتی امتحان دهند.

به گزارش ایمنا محمد رضا زمانی با بیان اینکه تمامی دانشجویانی که در پرداخت شهریه دچار مشکل هستند بدون استرس و نگرانی می توانند در امتحانات خود حضور یابند گفت: ما به همه واحد های دانشگاه پیام نور اطلاع رسانی کرده ایم که دانشجویانی که به هر دلیلی نتوانستند شهریه کامل خود را تا کنون پرداخت کنند می توانند بدون ممانعت از سوی کارمندان بدون هیچگونه اضطراب و نگرانی در امتحانات ترم دانشگاهی خود شرکت کنند.

وی اضافه کرد: دانشجویانی که شهریه ترم خود را پرداخت نکرده اند یک ترم برای واریز بدهی خود فرصت داشتند چرا که ما چند بخش مختلف را برای اینکه دانشجویان بتوانند مشکل خود را حل کنند برنامه ریزی کرده ایم.

 رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به پرداخت دو برابری صندوق رفاه دانشجویی دانشگاه پیام نور افزود: دانشجویان دانشگاه پیام نور در سال های گذشته فقط از صندوق رفاه دانشجویان می توانستند وام دریافت کنند که معمولا فرایند طولانی داشت اما امسال ما نه تنها تسهیلات صندوق رفا را دو برابر ظرفیت افزایش داده ایم بلکه از طرفی با بانک انصار هم تفاهمنامه ای امضا کردیم که دانشجویان با ۱/۴ دهم درصد کارمزد بتوانند وام دریافت کنند.

زمانی ادامه داد: دانشجویان دانشگاه پیام نور می توانند با یک بار مراجعه به بانک انصار شهریه تمام زمان تحصیل خود را با یک معرفی نامه از واحد دانشگاهی‌شان پرداخت کنند.

وی با اشاره به اینکه دانشجویانی که توانایی پرداخت اقساطی تسهیلات با سود ۱/۴ بانک انصار را ندارند تصریح کرد: دانشگاه پیام نور برای کمک به افرادی که توانایی پرداخت اقساط بانک انصار را ندارند در سال جاری با توجه به اعتباری که دانشگاه در حدود ۱/۴ دهم درصد میلیارد تومان داشت با بنیاد علوی تفاهمنامه ای برقرار کرد که دانشجویان می توانند با دریافت معرفی نامه با مراجعه به بنیاد علوی شهریه خود را پرداخت کنند.

زمانی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه قصور در عدم پرداخت شهریه از سوی دانشجویان است اما با همه این تفاسیر اعلام کردیم هیچ گونه منعی برای شرکت دانشجو در جلسات امتحان ایجاد نشود و از طرفی هیچ یک از نیروهای دانشگاهی حق برخورد و توهین به دانشجو یان را ندارند.

منبع: فارس

کد خبر 364913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.