"طرح ده‌گردشی" امتیازی مثبت برای شهرستان سمیرم است

سمیرم- نماینده شهرستان سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای "طرح ده‌گردشی" به همراه مسئولان سمیرم یک امتیاز مثبت برای شهرستان است. همراهی خوب مسئولان در اجرای این طرح نقطه امیدی به شمار می‌آید.

اصغر سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم در انتقادی آشکار از برخی مسئولان شهرستان تصریح کرد: متاسفانه در "طرح ده‎‌گردشی" که با حضور جمعی از مسئولان انجام می‌شود برخی مسئولان نام تعدادی از روستاهای شهرستان را نمی دانند و این موضوع نشان از ناآشنایی آن‌ها با وضعیت فرهنگی اجتماعی شهرستان است.

نماینده شهرستان سمیرم با اشاره به این موضوع مهم که مسئول محلی باید با این مردم زندگی کند و از درد آنها آگاه باشد تا برای رفع آن بکوشد، متذکر شد: تاکید رهبر معظم انقلاب بر "توجه به مسائل فرهنگی" یک امر آشکار بوده و مسئولان باید آن را به نحو احسنت اجرایی کنند.

وی همچنین با اشاره به فعالیت غیر همسو برخی شوراهای شهر در زمینه رفع تعدادی از مشکلات متذکر شد: شوراهای شهر که می‌توانند در این مسائل مسئولان شهرستانی را یاری برسانند در برخی موارد متاسفانه نه تنها همکاری نمی کنند بلکه مانع انجام این فعالیت‌ها می‌شوند.

سلیمی در بخش دیگری از صحبت های خود از طولانی شدن دوره ساخت مجتمع فرهنگی شهرستان انتقاد کرد و گفت: نزدیک به ۱۷ سال از آغاز احداث مجتمع فرهنگی شهرستان می گذرد اما این مجتمع هنوز افتتاح نشده است. امروز قول هایی برای تجهیز امکانات داخلی این مجتمع داده شده است.

وی در همین رابطه افزود: در صورت تحقق این وعده ها مجتمع فرهنگی شهرستان سمیرم در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

سلیمی با اشاره به فعالیت و رصد فضای مجازی شهرستان در حوزه های مختلف افزود: از ابتدا تا به امروز اساس کار خود را بر پایه نقد پذیری و پاسخگویی بنا کرده ایم که متاسفانه برخی افراد با چشمانی بسته تنها به دنبال تخریب هستند و ظاهرا هیچ جواب قانع کننده ای نمی تواند آن ها را راضی کند.

نماینده مردم شهرستان سمیرم در مجلس دهم، فضای مجازی را پایگاه و محل همدلی، اندیشه ورزی و همکاری دانست و متذکر شد: نباید از امکانات و تجهیزات روز برای تسویه حساب ها و تخریب هایی که خیلی از آنها نه تنها دردی را درمان نمی کند بلکه بر طبل اختلاف ها می کوبد و دردی بر دردها می افزاید استفاده کرد.

به گزارش ایمنا، شهرستان سمیرم در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است که به همت نماینده شهرستان مدتی است "طرح ده‌گردشی" برای بازدید حضوری مسئولین شهرستان از ده‌ها و روستاها شروع شده است که چراق امیدی برای رفع مشکلات روستاها و روستا نشینان است.

کد خبر 364911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.