۲۱۰۰ میلیارد تومان بسته سرمایه‌گذاری در مشهد تعریف شد

عضو هیئت‌ رییسه شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه مشهد شهری جذاب برای سرمایه‌گذاران است، گفت: ۲۱۰۰ میلیارد تومان بسته سرمایه‌گذاری برای این شهر تعریف‌شده است.

به گزارش ایمنا، محمدحسین ودیعی اظهار کرد: در حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری ما راهبردهای مشخصی داشتیم که توسط مدیریت شهری پیگیری شده است.

وی افزود: با شروع کار شورای پنجم متوجه شدیم که بین ۳۰ تا ۴۰ پروژه بزرگ در شهر مشهد متوقف‌ شده است و ما سعی کردیم به هر شکلی شده با تقویت سرمایه‌گذار و یا فروش سهم شهرداری فعالیت این پروژه‌ها مجدد آغاز شود که خوشبختانه در همین راستا ۲۴ پروژه تعیین تکلیف شد.

ودیعی اضافه کرد: توسعه سرمایه‌گذاری در شهر مشهد سبب گردش اقتصادی در شهر و به‌خصوص اشتغال می‌شود و در همین راستا نیز ۲۱۰۰ میلیارد تومان بسته سرمایه‌گذاری در شهر مشهد تعریف‌ شده است.

عضو هیئت‌رییسه شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه رونق اقتصادی سبب منفعت همه شهروندان می‌شود گفت: شهر مشهد با توجه به وجود حرم مطهر رضوی در آن برای شیعیان جهان و همه ایرانیان دارای اهمیت است و جذابیت‌های زیادی برای سرمایه‌گذاران دارد و می‌توان با جلب مشارکت سرمایه‌گذاران و گردشگران داخلی و خارجی زیر ساخت‌های شهر مشهد را توسعه دهیم.

کد خبر 364858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.