نطنز میزبان نخستین نشست داوران فوتسال نخبه کشور

نطنز- رییس هیئت فوتبال شهرستان نطنز گفت: این شهرستان صبح جمعه-۲۸ دی ماه- میزبان نخستین نشست داوران فوتسال نخبه کشور خواهد بود.

مهدی عسگری صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز اظهار کرد: مسابقات پلی آف فوتسال لیگ برتر ایران بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی گفت: به همین منظور فدراسیون فوتبال تصمیم دارد با دعوت از ٣٦ داور نخبه کشور و برگزاری دوره دانش افزایی و هماهنگی یک روزه آنها را برای قضاوت هرچه بهتر مسابقات پلی آف فوتسال ایران آماده کند.

رییس هیئت فوتبال شهرستان نطنز افزود: این دوره برای نخستین بار در تاریخ فوتسال کشور به میزبانی باغشهر تاریخی نطنز برگزار می شود.

وی تصریح کرد: زمان ورود داوران فوتسال عصر روز پنجشنبه ٢٧ دی خواهد بود و این دوره تا عصر روز جمعه ٢٨ دی ماه ادامه خواهد داشت.

عسگری یادآور شد: مدیریت دوره بر عهده "حسین شاهمرادی" عضو دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال و تدریس آن نیز بر عهده "علیرضا سهرابی" ناظر داوران AFC و عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: میزبانی این دوره بر عهده هیئت فوتبال شهرستان نطنز است و امیدواریم با میزبانی این دوره تحول و اتفاق بزرگی در ورزش فوتبال و فوتسال این شهرستان رخ دهد.

به گزارش ایمنا، افتتاحیه این دوره قرار است ساعت هشت صبح روز جمعه با حضور رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال، نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی ، اعضای شورای شهر، رییس اداره ورزش و جوانان، دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان و اعضای کمیته و دپارتمان داوران هیئت فوتبال استان اصفهان در نطنز برگزار شود.

کد خبر 364851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.