قول استاندار به صادرکنندگان و هشدار به مدیران

استاندار اصفهان گفت: به صادرکنندگان قول می‌دهیم آن دسته از مسائلی که قابل حل است، را حل کنیم و اگر مدیری سنگ اندازی کرد او را از کار برکنار می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس رضایی صبح امروز _پنجشنبه ۲۷دی ماه_ در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان اصفهان در سال ۱۳۹۷ که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، اظهار کرد: اصفهان مظلوم و محروم است و این غلو نیست، متاسفانه مشکلات اصفهان دیده نمی‌شود در دو- سه کیلومتری شهر اصفهان مناطقی وجود دارد که وضعیت بدی دارند.

وی اذعان کرد: صادرات کار سختی است، اما کار سخت نیازمند سخت کوشی است و این کار از دست اصفهانی‌ها برمی‌آید، نباید بگوییم مشکلات است و کاری نمی‌توانیم انجام دهیم، لازمه انسان بودن وجود سختی‌ها است و نباید از سختی‌ها بترسیم.

استاندار اصفهان افزود: اصفهان همیشه قوانین را اجرا می‌کند، اما اکنون درگیر بروکراسی‌های زائد اداری شده‌ایم، خواهش می‌کنم در کلام دقت کنیم و مسائلی که وجود ندارد را نگوییم تا خودمان نیز باورمان شود، اصفهان سرمایه‌گزیر است.

وی خاطر نشان کرد: اگر باور داریم در جنگ قرار داریم باید بخش نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌ها بر اساس زمان جنگ وضع شود.

رضایی با بیان اینکه رییس جمهور در جلسه با استانداران خواهان تغییر وضعیت اقتصادی کشور شد، گفت: مشکلات موجود باید جمع‌بندی شود و در کمیته بررسی موانع تولید استانداری بررسی شود.

اگر بانکی نخواهد همکاری کند برخورد دیگری می‌کنیم

استاندار اصفهان گفت: به صادرکنندگان قول می‌دهیم آن دسته از مسائلی که قابل حل است، را حل کنیم و اگر مدیری سنگ اندازی کرد او را از کار برکنار می‌کنیم. مشکلات ما دو دسته است، برخی از آنها را وقتی با مدیر مربوطه مطرح می‌کنیم مشکل آیین نامه‌ها و قوانین بالادستی و از همه مهم تر بانک‌ها است.

وی خاطر نشان کرد: مسکن روستایی در بعضی استان‌ها تا ۴۵ درصد پیشرفت داشته اما آمار استان اصفهان ۲۵ درصد است، چون بانک‌ها همکاری نکرده‌اند، قرار است جلسه ای با بانک‌های استان اصفهان داشته باشیم اگر بانکی نخواهد همکاری کند برخورد دیگری می‌کنیم.

رضایی با بیان اینکه برخی مسائل آبروی نظام را می‌برد، افزود: در این باره می توان به نخی اشاره کرد که با نرخ قبلی در کاشان خریداری شده اما اکنون که زمان بازپرداخت قسط آن رسیده است باید با نرخ جدید هزینه ها پرداخت شود، این موضوع ضربه بزرگی به تولید کننده وارد می‌کند.

وی اعلام کرد: معتقد هستم کسی که امروز اشتغال ایجاد می‌کند، قهرمان است و ایجادکنندگان مانع برای تولید خائنان به کشور هستند.

کد خبر 364846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.