صعود کره با ۱۰۰ درصد امتیاز/ چین حریف تایلند شد

تیم ملی کره جنوبی با پیروزی برابر چین به عنوان تیم نخست راهی مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های دور پایانی گروه C جام ملت‌های آسیا، امروز از ساعت ۱۷ تیم‌های کره جنوبی و چین در ورزشگاه آل نهیان ابوظبی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی ۲ بر صفر کره جنوبی به پایان رسید.

پیش از آغاز این دیدار هر دو تیم ۶ امتیازی بودند اما چین به دلیل تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار داشت و تساوی در دیدار رو در رو حکم به صدرنشینی چین می‌داد اما کره جنوبی که با اضافه شدن سون هیونگ مین، لژیونر خود قدرت مضاعفی گرفته بود از همان ابتدای بازی برتری خود را در بازی دیکته کرد و قبل از گذشت یک ربع از آغاز بازی با ضربه پنالتی هوانگ از حریف پیش افتاد.

برتری کره جنوبی در نیمه دوم هم ادامه داشت و شاگردان پائولو بنتو در دقیقه ۵۱ روی کرنر ارسالی سون و ضربه سر کیم مین جائه گل دوم را هم به ثمر رساندند.

بدین ترتیب کره جنوبی با ارائه یک بازی برتر برابر چین در سومین دیدار خود نیز بدون دریافت گل پیروز شد و با ۹ امتیاز به عنوان تیم صدرنشین صعود کرد. کره جنوبی در مرحله بعدی با یکی از تیم‌های سوم گروه‌های اول، دوم یا ششم بازی خواهد کرد. چین نیز که به عنوان تیم دوم صعود کرد در مرحله یک هشتم نهایی رقیب تایلند، تیم دوم گروه اول خواهد بود.

کد خبر 364791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.