تصادف زنجیره‌ای در خیابان بزرگمهر

دقایقی پیش چهاردستگاه خودرو سواری در مسیر جنوب به شمال خیابان بزرگمهر حدفاصل چهارراه هشت بهشت تا خیابان بلال به دلیل رعایت نکردن فاصله ایمنی و سرعت مطمئنه تصادف کرده و باعث افزایش ترافیک در این مسیر شدند.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، امروز -‌چهارشنبه ساعت۱۹-  در خیابان نظرغربی به دلیل انجام عملیات عمرانی ترافیک سنگینی به وجود آمده است.

بر اساس این گزارش، پارک دوبل خودروها در سرتاسر خیابان شمس‌آبادی، تردد روان را برای شهروندان با اختلال مواجه کرده است، مشابه این وضعیت را می‌توان در خیابان عبدالرزاق مشاهده کرد.

در خیابان کاوه از سمت زیرگذر جابرانصاری به سمت پل چمران ترافیک سرسام‌آوری ایجاد شده و توصیه می‌شود که شهروندان این مسیر را برای رسیدن به مقصد خود انتخاب نکنند.

از سمت پل‌های غدیر به سمت خیابان آبشار دوم به دلیل انجام عملیات عمرانی مسیرهای عبور و مرور محدود شده است، از این رو پیشنهاد می‌شود رانندگان برای رسیدن به مقصد از مسیرهای موازی استفاده کنند.

دوربین‌های نظارت تصویری، روند رو به افزایش ترافیک در خیابان‌های مرکزی شهر از جمله چهارباغ پایین، باغ گلدسته، سپاه و طیب را نشان می‌دهد.

پارک‌های حاشیه‌ای خودروها در زیرگذر میدان امام علی(ع) مسیر حرکت به سمت خیابان علامه مجلسی باعث حرکت لاک‌پشتی خودروها در این میدان شده است.

خیابان شیخ صدوق شمالی ترافیک چندانی ندارد، اما در حوالی چهارراه نیکبخت آشفتگی خاصی در رفت وآمد خودروها وجود دارد، در خیابان نشاط حدفاصل چهارراه هشت بهشت تا چهارراه نقاشی حرکت خودروها روان است، اما در ادامه این مسیر تا چهارراه شکرشکن ترافیک سرسام‌آوری مشاهده می‌شود.

مشابه روزهای گذشته در میدان قدس مسیر ورود به خیابان‌های ادیب و علامه مجلسی ترافیک سنگینی وجود دارد، در این میدان بی‌قانونی و بی‌نظمی خاصی در تردد خودروها و موتورسیکلت‌ها مشاهده می‌شود.

کد خبر 364790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.