"جزه" مقصد یکصد و بیستمین کوهگشت خانوادگی کاشانی‌ها شد

کاشان - در راستای ترویج رعایت مسائل زیست محیطی و تلاش برای داشتن محیط زیست و هوای پاک، مراسم گرامی داشت ۲۹ دی ماه روز ملی هوای پاک، همزمان با یکصد و بیستمین کوهگشت خانوادگی در منطقه "جزه" برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، سجاد مظفری تبار، معاون ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهردای کاشان در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت ۲۹ دی ماه روز  ملی هوای پاک، این سازمان اقدام به برگزاری یکصد و بیستمین کوهگشت خانوادگی با همکاری سازمان اتوبوسرانی شهرداری و هیئت ورزش های همگانی کاشان در روز جمعه ۲۸ دی ماه به مقصد روستای جزه کرده است.

وی افزود: با توجه به اهمیت حفظ منابع ملی و مصرف بهینه انرژی، برگزاری کوهگشت خانوادگی به مناسبت روز ملی هوای پاک راهی در جهت فرهنگ سازی در میان آحاد جامعه و جلب مشارکت مردم در حفظ طبیعت و هوای پاک است.

مظفری تبار هدف از برگزاری این برنامه ورزشی تفریحی را تامین سلامت جسمی و روحی شهروندان، ارتقاء سطح سلامتی و کسب نشاط و شادابی در جامعه عنوان کرد و افزود: از آنجایی که کلید اصلی کاهش آلودگی هوا، مشارکت مردمی است، برگزاری کوهگشت خانوادگی می تواند عامل مهمی برای همراهی هر چه بیشتر مردم  برای حفاظت از محیط زیست و توجه به فرهنگ سازی در بین شهروندان باشد.

کد خبر 364747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.