"اتاق مادر و کودک" در پایانه مسافربری صفه افتتاح می‌شود

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: در دهه فجر و در آستانه ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی ایران اتاق مادر وکودک پایانه مسافربری صفه افتتاح می‌شود.

عباس محبوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: از آنجایی که شهر اصفهان به عنوان شهر دوستدار کودک شناخته شده است، سازمان پایانه‌ها به معنای واقعی به صورت سخت‌افزاری و نرم افزاری در این راستا اقدام کرده است.

وی افزود: از جمله اقدامات انجام شده ایجاد "اتاق مادر و کودک" است که فضایی کاملا متفاوت از فضای داخل پایانه‌ها بوده و مادران می‌توانند در نهایت آرامش از آن استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در اتاق مادر و کودک لوازمی همچون تخت، اسباب‌بازی، عروسک‌های متنوع و سرویس بهداشتی موجود است، همچنین اقدامات نرم افزاری نیز در آنجا صورت می گیرد.

وی ادامه داد: در این فضا مسئول اتاق مادر و کودک، به مادران مشاوره‌ ارایه می‌کند، هچنین مرکز بهزیستی برای کمک به کودکان و افراد سالمند، در پایانه کاوه اورژانس اجتماعی دایر کرده است.

محبوبی ادامه داد: در بازدیدی که اعضاء یونیسف از پایانه کاوه و اتاق مادر وکودک داشتند از اقدامات انجام شده ابراز خرسندی و تشکر کردند و تاکید داشتند در برخی از کشورهای اروپایی چنین فضاهایی برای آسایش مادران و کودکان وجود ندارد.

کد خبر 364743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.