ترافیک در خیابان هفت تیر به دلیل انجام عملیات عمرانی

به دلیل انجام عملیات عمرانی در خیابان هفت تیر، ترافیک سنگینی به وجود آمده که توصیه می‌شود رانندگان این مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب نکنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، امروز -‌سه‌شنبه ساعت۱۹-  دقایقی پیش تصادف یک دستگاه موتورسیکلت با خودرو سواری پژو در بزرگراه چمران و تصادف دو خودرو سواری در بزرگراه خودسیانی حدفاصل پل امام خمینی تا بزرگراه خودسیانی اتفاق افتاد.

بر اساس این گزارش، از سمت میدان انقلاب به سمت تقاطع خیابان پاسداران نیز بار ترافیکی سنگین دیده می‌شود.

مسیر شرق به غرب بزرگراه صفه، مسیر غرب به شرق بلوار کشاورز و جنوب به شمال بزرگراه شهید آقابابایی ترافیک نیمه سنگینی وجود دارد، همچنین شمال به جنوب خیابان کاوه در این دقایق از خودرو اشباع شده است.

از سمت میدان شهدا تا چهارباغ پایین ترافیک سنگینی به چشم می‌خورد،  خیابان کاوه، میدان ۲۵ آبان، میدان امام حسین(ع)  و معابر اطراف آن نیز از این میزان رفت و آمدها بی‌نصیب نمانده ‌است.

چهارراه تختی در این لحظات درگیر حجم زیادی از رفت وآمدهای خودرویی با خیابان‌های اطراف خود از جمله مسجدسید، چهارباغ پایین و عبدالرزاق است.

ترافیک در محورهای مرکزی شهر از جمله شمس‌آبادی، فردوسی، بزرگمهر و چهارباغ بالا به اوج خود رسیده است، مسیر شمال به جنوب خیابان حکیم نظامی نیز مسیر خوبی برای رسیدن به مقصد نیست زیرا در این خیابان به دلیل پارک دوبل خودروها، ترافیک سرسام‌آوری به وجود آمده است.

گرداگرد میدان قدس بی‌نظمی در تردد خودروها و موتورسیکلت‌ها مشاهده می‌شود، در این میدان احترام به قوانین از سوی رانندگان کمتر دیده می‌شود.

کد خبر 364684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.